تاریخ انتشار: 1400/05/11 21:30
کد خبر: 35533

خواسته مهم پیشکسوتان استقلال از فرهاد مجیدی در آستانه بازی مهم حذفی

در حالی که استقلال در دیداری بسیار حساس از نیمه نهایی جام حذفی چهارشنبه ۱۳ مرداد به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت، تعدادی از پیشکسوتان این تیم از فرهاد مجیدی خواسته‌اند که در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، با حضور در تمرینات آبی ها به بازیکنان روحیه بدهند.
خواسته مهم پیشکسوتان استقلال از فرهاد مجیدی در آستانه بازی مهم حذفی

شرایط رقابت‌های حذفی کاملا متفاوت با وضعیت پیکارهای لیگ برتر بوده و گاهی اوقات اولین اشتباه به معنای از دست دادن آخرین فرصت تلقی می‌شود.

استقلال برای فتح جام حذفی دو مسابقه حساس دیگر پیش روی خود دارد. ابتدا باید گل گهر را در ورزشگاه آزادی حذف کند تا پس از آن جدال نهایی را برگزار کند.

شرایط رقابت‌های حذفی کاملا متفاوت با وضعیت پیکارهای لیگ برتر بوده و گاهی اوقات اولین اشتباه به معنای از دست دادن آخرین فرصت تلقی می‌شود. روی همین اصل مربیان فوق العاده تاکید دارند که شرایط تاکتیکی و روانی شاگردانشان پیش از هر مسابقه جان حذفی در بهترین حالت ممکن باشد.

در همین راستا گروهی از پیشکسوتان استقلال نیز قصد کمک به ارتقاء سطح روحی بازیکنان را دارند و از طریق دوستان مشترک پیغام داده اند اگر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم صلاح بداند حاضرند قبل از بازی با گل گهر یا در صورت راهیابی به فینال، پیش از جدال مذکور در تمرینات استقلال حاضر شده و ضمن صحبت با بازیکنان به آنها بابت موفقیت در ماموریت فوق‌العاده حساس خود روحیه بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkxbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زنده‌روح: استقلال تیم بزرگی است ولی می‌توانیم آنها را شکست دهیم