تاریخ انتشار: 1400/05/16 11:02
کد خبر: 35307

فوتسال سپاهان 3-0 بازنده اعلام می شود

هفته اول لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که سه دیدار به دلیل غیبت تیم های سپاهان – چیپس کامل مشهد و شهروند ساری برگزار نشد.
 فوتسال سپاهان 3-0 بازنده اعلام می شود

غیبت تیم سپاهان به این دلیل بود که امتیاز خریداری کرده است و در فرصت کوتاهی که داشت نتوانست مهیای حضور در بازی ها شود. این تیم ها از سازمان لیگ فوتسال درخواست شروع دیرتر رقابت ها را داشتند که مورد موافقت قرار نگرفت و در نهایت 4 بازی دیگر از هفته نخست بازی ها برگزار شد.

آرش جابری ، سرپرست سازمان لیگ در این خصوص می گوید: « منتظر گزارش نمایندگان خود هستیم تا آن را به کمیته انضباطی ارجاع دهیم و این کمیته درباره نتیجه بازی‌ها هم تصمیم می‌گیرد. کارهای انتقال امتیاز سپاهان و چیپس کامل تمام شده است، اما این باشگاه‌ها در سامانه ثبت‌نامی انجام نداده‌اند تا کارت‌ها براساس آن صادر شود و مدرکی بارگذاری نشده است. اگر این باشگاه‌ها در هفته دوم هم به میدان نروند، از جدول مسابقات حذف می‌شوند. باشگاه‌ها به من قول دادند امروز (شنبه) یا فردا، مدارک را تکمیل خواهند کرد تا هفته دوم به نحو احسن در روز 19 مرداد برگزار شود. خدا را شکر چهار بازی دیگر هفته نخست هم به نحو احسن انجام شد.»

با توجه به اینکه پرونده غیبت تیم ها در هفته نخست از سوی سازمان لیگ به کمیته انضباطی ارجاع داده شده است به نظر می رسد نتایج بازی ها 3-0 به سود حریفان اعلام می شود و از آنجایی که آرش جابری روی این نکته تایید کرده که غیبت تیم ها در هفته دوم به منزله کنار گذاشتن آنها از مسابقات خواهد بود بدین معنی است که غیبت در هفته نخست غیر موجه تلقی شده است. بر اساس قوانین در هر لیگ تیم دو غیبت متوالی یا متناوب داشته باشد بدون عذر موجه از جدول بازی ها کنار گذاشته خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9lwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به کم بازی کردن حسین طیبی!