تاریخ انتشار: 1400/05/17 00:09
کد خبر: 35261

هاشمیان: هدفمان حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی جام جهانی است/ حضور باقری و مهدوی کیا در تیم‌های ملی به فوتبال ما خیلی کمک می‌کند

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.
هاشمیان: هدفمان حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی جام جهانی است/ حضور باقری و مهدوی کیا در تیم‌های ملی به فوتبال ما خیلی کمک می‌کند

وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از حامی پروازی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه با مشخص شدن رئیس فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته این فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شد.

او ادامه داد: عزیزی خادم خیلی برای فدراسیون فوتبال زحمت کشیده است. همچنین تلاش می‌کنیم که وضعیت تیم ملی بهتر شود و این موضوع را در نتایج تیم ملی دیدیم و در آینده هم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم تا تیم ملی کشورمان پیشرفت کند.

هاشمیان درباره جلسه اش با عزیزی خادم گفت: جلسه‌ای با عزیزی خادم در مورد ادامه همکاری داشتم و نتیجه جلسه مثبت بود.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه مشخص نشدن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی به ضرر تیم ملی نیست، گفت: این موضوع در کنترل ما و فدراسیون فوتبال نیست. البته فکر کنم نماینده فیفا در ایران بود و از امکانات ورزشگاه‌های ما بازدید کرد. امیدوارم که این موضوع نتیجه خوبی داشته باشد و از میزبانی استفاده کنیم.

او افزود: فوتبال ما نشان داده در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را می‌گیریم و بازیکنان خوب و توانمندی داریم. تمرکزمان بیشتر بر روی خودمان است. البته تمرکز روی میزبانی هم خوب است، اما منتظر می‌مانیم تا وضعیت مشخص شود. اسکوچیچ ۲ برنامه به فدراسیون فوتبال داده است که بازی‌های در داخل و خارج از خانه را پیش بینی کرده است. هدف حضور قدرتمند در مسابقات است.

هاشمیان درباره اینکه بازی‌های دوستانه برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شده، گفت: بازی‌های دوستانه باید در "فیفا دی‌ها" صورت بگیرد. بازیکنان تیم ملی که در خارج از کشور هستند به زودی بازی شان شروع می‌شود و به طور حتم باشگاه‌های آن‌ها با حضور لژیونر‌ها در تیم ملی فوتبال مخالفت می‌کنند. برگزاری بازی دوستانه امکان پذیر نیست.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه با رایان تفضلی برای حضور در تیم ملی فوتبال صحبت شده است، گفت: فدراسیون فوتبال از روزی که پور علی گنجی و غلامی آسیب دیده اند، درمانشان را پیگیری می‌کند. ان شا الله در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم. کادر فنی تیم ملی فوتبال همه چیز را در نظر می‌گیرد و اگر لازم شد بازیکنانی که بتوانند به تیم ملی کمک کنند از طرف اسکوچیچ اعلام می‌شود. هر بازیکنی لیاقتش را داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود.

هاشمیان درباره سهمیه بازیکنان لیگ برتری در تیم ملی فوتبال بیشتر باشد، گفت: مسئله لیاقت خیلی مهم است هر بازیکنی در داخل یا خارج از کشور بتواند کمک کند به تیم ملی دعوت می‌شود.

مربی تیم ملی فوتبال درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: ما در دور اول فکر می‌کردیم قرعه مان آسان است، اما دیدید که چقدر کار برایمان سخت شد. هیچ حریفی را نمی‌شود دست کم گرفت و بازی‌ها تا آخرین روز ادامه پیدا می‌کند و همه تیم‌ها خودشان را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کنند تا بهترین بازی خود را ارائه بدهند. ما به هر حریفی احترام می‌گذاریم و با همه قدرت مقابل آن تیم بازی می‌کنیم. ان شا الله زمانی که صعودمان قطعی شد در آن صورت می‌توانیم نظر بدهیم گروهمان ساده است یا نه! از اکنون نمی‌توانیم پیش داوری کنیم و تیم‌ها می‌توانند شگفتی ساز شوند.

هاشمیان درباره حضور هم نسلان او همانند کریم باقری و مهدوی کیا در تیم ملی بزرگسالان وامید گفت: هر چقدر فوتبال ما بتواند از نفراتی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند، استفاده کند به طور حتم نتیجه خوبی می‌توانیم بگیریم به خصوص بازیکنانی که لژیونر بودند و فوتبال روز دنیا را دیدند. حضور چنین افرادی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و در ماه‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است و ان شا الله این مسائل تداوم داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqy55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


من هم در ناکامی تیم ملی مقصرم/بازی کامبوج نقطه تاریک تیم ما شد