تاریخ انتشار: 1400/05/18 09:24
کد خبر: 35187

الهلال بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت اما استقلال چه کار کرد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در روزهایی که تیم الهلال در مسیر تقویت گام بر می‌دارد، در استقلال چه خبر است؟
الهلال بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت اما استقلال چه کار کرد؟

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در فینال جام حذفی برابر فولاد خوزستان شکست خورد تا ناکامی بزرگی را تجربه کند. استقلال که باید حدود یک ماه دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان دیدار کند، حال و روز خوبی ندارد و وضعیتش برای یک ماه آینده مشخص نیست.

افشین حاجی پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به این شرایط به خبرنگار، گفت: وقتی به نقل و انتقالات الهلال نگاه می‌کنم و آن را مقایسه می‌کنم با شرایط استقلال، واقعاً افسوس می‌خورم. دیروز شنیدیم الهلال یک بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت، استقلال که حریف این تیم است هنوز نتوانسته با بازیکنانش تسویه حساب کند تا آنها را برای برای تمدید پای میز مذاکره بکشاند. این یعنی فاجعه.

وی اضافه کرد: وقتی به میدان مسابقه می‌رسیم همه غیرتی می‌شوند و می‌گویند تیم ایرانی و تیم عربستانی و از این قبیل صحتت ها اما کسی نمی‌بیند تیم عربستانی با چه بودجه‌ای، با چه مدیریتی و با چه شکلی تجهیز می‌شود و متاسفانه تیم ایرانی از حداقل‌ها هم محروم است.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: فرهاد مجیدی امروز حتی نمی‌داند برای دیدار با الهلال کدام بازیکنانش را به طور قطع در اختیار دارد یا خیر. مدیران استقلال و آنهایی که امروز در این باشگاه مسئولیت دارند باید تمام توان و قوای خود را برای تجهیز این تیم به منظور رویارویی با الهلال به کار گیرند. بازی‌های آسیایی را نباید رنگی نگریست و باید در این میدان استقلال را هم مثل دیگران با دید ملی نگاه کرد.

مدافع اسبق آبی پوشان گفت: مجیدی توقع زیادی ندارد و تنها از مدیران حفظ همین تیم را خواسته و مدعی شده با همین تیم فصل آینده شانس خوبی برای قهرمانی دارد و حتی در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیرد. این توقع زیادی نیست که نتوان آن را برطرف کرد. این فقط توقع مجیدی نیست، بلکه توقع پیشکسوتان و هواداران هم همین است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozrzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به ترسوها جام نمی‌دهند/فرهاد به وصال نرسید!