تاریخ انتشار: 1395/08/10 13:02
کد خبر: 251780

مدیر رسانه ای ماشین سازی: فضای صمیمی بر مجموعه باشگاه حاکم است

مدیر رسانه ای باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد: خوشبختانه فضای صمیمی بر مجموعه باشگاه حکم است و همه برای ارتقای جایگاه تیم در جدول تلاش می کنند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، احد نقش شور روز دوشنبه اظهار کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین سازی روز گدشته در تمرین حاضر شدند و در فضایی صمیمی با بازیکنان و کادر فنی صحبت کردند. 
وی افزود: دید هیات مدیره باشگاه نسبت به تیم و مجموعه کادر فنی مثبت و در راستی هم افزایی برای تقویت تیم با رویکرد جلب رضایت هواداران ماشین سازی به عنوان یکی از تیم های قدیمی و استخوان دار کشور است. 
وی در خصوص موضوع استعفای خطیبی از سرمربیگری تیم گفت: آقای خطیبی بعد از بازی با سپاهان به صورت شفاهی و در راستای حفظ تیم به عنوان یکی از سرمایه های اصلی فوتبال استان اعلام استعفا کرد که پذیرفته نشد و در همان جا خاتمه یافت. 
مدیر رسانه ای باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید کرد: از آن تاریخ به بعد دیگر بحثی از استعفای آقای خطیبی به میان نیامده است و در جلسه دو سه روز قبل هیات مدیره باشگاه نیز هیچ صحبتی در این باره نشد و اعضا تنها در مورد وضعیت تیم تبادل نظر و گفت و گو کردند. 
وی یادآور شد: البته این گونه جلسات عادی است و اعضای هیات مدیره باشگاه معمولا هر دو دو هفته یک بار نشست دارند. 
نقش شور ادامه داد: احتمالا اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین سازی در جلسه آینده خود در مورد وضعیت تیم و کادر فنی تصمیم بگیرند. 
تیم ماشین سازی تبریز با 6 امتیاز از 10 بازی در انتهای جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار دارد. 
این تیم ریشه دار تبریز بعد از 20 سال دوری از رقابت های سطح اول فوتبال کشور ، سال گذشته با سرمربیگری رسول خطیبی موفق به حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال شد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eb7g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیل‌زاده: امیدوارم ویسی سپاهان را هم قهرمان کند