تاریخ انتشار: 1400/05/25 10:20
کد خبر: 34902

فرصت 48 ساعته دروازه بان استقلال به مدیران

دروازه بان استقلال به مسئولان باشگاه 48 ساعت فرصت داده تا قراردادش را تمدید کنند.
فرصت 48 ساعته دروازه بان استقلال به مدیران

سیدحسین حسینی یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده و با درخواست فرهاد مجیدی مدیران باشگاه برای تمدید این قرارداد اقداماتی انجام داده اند.

مدیران استقلال البته در مذاکراتی که با مدیربرنامه های حسینی داشته اند، به او پیشنهادی برای تمدید قرارداد دادند که مورد توجه این دروازه بان نیست . از طرفی حسینی خودش بدش نمی آید همچنان پیراهن استقلال را برتن کند و فرهاد مجیدی نیز خواهان ادامه حضور او در تیمش است اما مبلغی که باشگاه به حسینی پیشنهاد داده عدد پایینی است و به همین خاطر هنوز توافقی حاصل نشده است.

این در شرایطی است که دروازه بان استقلال پیشنهادهای بهتری نیز از یکی دو تیم لیگ برتری دارد. تیم هایی مثل فولاد و سپاهان و یکی دو تیم دیگر صحبت هایی را با این دروازه بان انجام داده اند اما اولویت او تمدید با استقلال است. با این حال با پیشنهادی که باشگاه به او داده عملا امکان تمدید برای او وجود ندارد.

از اینرو حسینی 48 ساعت به مدیران استقلال فرصت داده تا پیشنهادش را افزایش بدهند و دوباره مذاکرات از سر گرفته شود. دروازه بان استقلال خطاب به مدیران باشگاه گفته فقط تا سه شنبه شب منتظر آنها خواهد ماند و اگر توافقی حاصل نشود به یکی از پیشنهادهای خود جواب مثبت خواهد داد.

ناراحتی دروازه بان استقلال قطعا ناراحتی فرهاد مجیدی را نیز در پی خواهد داشت. سرمربی استقلال به مسئولان باشگاه اعلام کرده که هرطور شده حسینی را حفظ کنند اما حالا اتفاقاتی رخ داده که ممکن است این دروازه بان از جمع آبی پوشان جدا شود.

باید منتظر ماند و دید تا فردا چه اتفاقاتی درباره حسینی رخ می دهد و در نهایت تکلیف این دروازه بان با استقلال چگونه خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dxvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره تیم قلعه نویی با ستاره‌های مجیدی