تاریخ انتشار: 1400/05/28 17:08
کد خبر: 34770

جدایی مسعود ریگی از استقلال قطعی شد ؛ رد پیشنهاد نجومی استقلال

یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال درخواست عجیبی از مسولان این باشگاه داشته است.
جدایی مسعود ریگی از استقلال قطعی شد ؛ رد پیشنهاد نجومی استقلال

باشگاه استقلال با گذشت ۹ روز از شروع فصل نقل و انتقالات هنوز موفق به تمدید قرارداد بازیکنان خود نشده است. اینکه چرا تا امروز بازیکنان این تیم قرارداد خود را امضا نکرده اند به دلایل مالی بر می گردد اما برخی بازیکنان هم درخواست هایی داشته اند که صدای اعضای هیات مدیره این باشگاه را در آورده است. ملکیان چند روز پیش مدعی شد برخی بازیکنان اصلا به فکر باشگاه نیستند و درخواست های عجیبی را مطرح می کنند. یکی از بازیکنان استقلال که تا امروز قراردادش را تمدید نکرده مسعود ریگی است. قرارداد ریگی با استقلال زمانی که از پدیده به جمع آبی پوشان پیوست یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود اما با وجودی که باشگاه استقلال رقم پایه قرارداد وی را به ۴ الی ۵ میلیارد و هر بازی ۵۰ میلیون تومان افزایش داده باز هم وی راضی به تمدید قرارداد تا امروز نشده است.

البته شاید منظور رییس هیات مدیره استقلال از آن صحبت ها ریگی نباشد چون درخواست های بقیه بازیکنان استقلال با پیشنهاد باشگاه فاصله زیادی دارد اما کاملا مشخص است که این بازیکن کم حاشیه خواسته مالی بالاتری از باشگاه دارد چون اگر اینگونه نبود وی با وجود افزایش ۴ الی ۵ برابری قراردادش تا امروز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده بود.

شاید ریگی از تیم های دیگر پیشنهاد مالی بهتری داشته باشد اما به نظر می رسد بازیکنی چون وی منتظر است تا استقلال هم پیشنهاد باشگاه های صنعتی را به وی ارائه کند که این موضوع با توجه به بودجه باشگاه کمی بعید به نظر می رسد.

گفتنی است قرارداد بازیکنانی چون حسین حسینی،فرشید اسماعیلی،ارسلان مطهری،سیاوش یزدانی،آرش رضاوند و مسعود ریگی با استقلال به پایان رسیده اما رقم قرارداد ۲سال پیش ریگی نسبت به سایر این بازیکنان کمتر بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj7vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا کادرفنی استقلال به ریگی استراحت داد؟