تاریخ انتشار: 1400/05/29 13:58
کد خبر: 34735

بلاتکلیفی در لیگ دسته دوم / کمیته اخلاق در خواب!

در حالی که تاریخ برگزاری فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته اول اعلام شده همچنان تکلیف تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده لیگ دسته دوم مشخص نیست.
بلاتکلیفی در لیگ دسته دوم / کمیته اخلاق در خواب!

به گزارش فرتاک ورزشی، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۲۸ تیم برگزار شد تا در نهایت تیم‌های مس شهربابک و شهرداری همدان به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود کردند.

دو تیم ویستا توربین تهران و شهید قندی یزد با قرار گرفتن در رده دوم جدول گروه خود به پلی‌آف صعود کردند اما به دلیل وجود شائبه ها و احتمال تبانی دیدار پلی‌آف برگزار نشد.

 با بررسی های انجام شده توسط کمیته اخلاق شهید قندی و تعداد دیگری از تیم‌ها محکوم شدند و حتی یزدی‌ها به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

طبق این رای چند تیم بالای جدولی با کسر امتیاز مواجه شدند تا تیم نیروی زمینی پنجم جدولی به پلی آف صعود کند.

اما این پایان کار نبود و بلافاصله تیم‌های محکوم شده اعتراض خود را به کمیته اخلاق اعلام کردند و همچنان امیدوارند تا کمیته اخلاق از رای قبلی خود صرف نظر کند.

 حال پس از گذشت چند وقت کمیته اخلاق هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته و تمام تیم های لیگ دویی بلاتکلیف هستند.

باشگاه شهید قندی معتقد است اگر سند محکمی در این خصوص وجود داشت کمیته اخلاق می توانست بلافاصله اعتراض آن‌ها را رد کند و طولانی شدن بررسی ها نوید پیروزی نارنجی پوشان را می‌دهد.

حال باید دید تا چه زمانی تیم ها بلاتکلیف خواهند بود آیا فدراسیون تکلیف ۲۸ تیم حاضر در لیگ را مشخص می‌کند یا همچنان توجهی به لیگ دسته دوم نمی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko5xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرهوادار ترین تیم لیگ دسته دوم در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مشخص شد+پوستر
با نظر مخاطبین فرتاک ورزشی؛