تاریخ انتشار: 1400/05/29 15:28
کد خبر: 34731

ابقاء دوباره مقاومت در مرحله نهایی و اینبار سقوط جوان نوین ساری!/حکم دیگری و تغییرات جدیدی در راه است؟!

با رای دوباره کمیته انضباطی جوان نوین ساری به مرحله نخست لیگ سه سقوط کرد
ابقاء دوباره مقاومت در مرحله نهایی و اینبار سقوط جوان نوین ساری!/حکم دیگری و تغییرات جدیدی در راه است؟!

دیدار تیم های جوان نوین ساری و شهرداری نوشهر در حالی برگزار شد که از سوی حسن کیومرثی، عضو هیات فوتبال استان مازندران تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری به مقام رسمی مسابقه رخ داد و وی به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و به مدت ۳ جلسه از ورود به ورزشگاه های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم است.( این رای از نظر جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)

باقر علی دیویان دیو کشی ، تدارکاتی تیم جوان نوین ساری به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه و حمله و ایراد صدمه بدنی به داور به ۳ جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از نظر جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است)

همچنین دیدار تیم های مقاومت تهران و دماوند آمل در حالی برگزار شد که تیم دماوند آمل به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز در این دیدار به نام امید اسدی ، بازنده این مسابقه اعلام شد.

 کمیته انضباطی به استناد بند ۲ ماده ۶۱ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام کردن تیم دماوند آمل با نتیجه ۳ بر ۰ این تیم را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد و همچنین امید اسدی نیز به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای صادره قابل اجرا بوده و از حیث جرایم تعیینی قطعی و نسبت به سایر موارد ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی است.

با این رای کمیته انضباطی این دومین تغییرات در جدول گروه اول بود و بعد از بقای پیشگامان پارس اینبار قرعه به نام مقاومت تهران بود تا این تیم در جدول مرحله نهایی ماندگار شده و نماینده ساری به مرحله نخست سقوط کند اما جالب تر این است که این پایان تغییرات نخواهد بود و بزودی رای جدیدی از سوی کمیته انضباطی اعلام خواهد شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9rwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باز هم رای کمیته استیناف و بازهم تغییر در روند صعود و سقوط در لیگ سه اینبار در گروه دوم!