تاریخ انتشار: 1400/06/02 21:59
کد خبر: 34511

بمب در اروپا؛ رونالدو و مسی همبازی می شوند؟ (عکس)

شایعات در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و همبازی شدن با لیونل مسی در حال افزایش است.
بمب در اروپا؛ رونالدو و مسی همبازی می شوند؟ (عکس)

خلیفه بن حمد آل ثانی، برادر امیر قطر و اولین شخصی که خبر از انتقال قطعی لیونل مسی به پاری سن ژرمن داد، حالا تصویری از کریستیانو رونالدو در پیراهن این باشگاه این عبارت "شاید؟" منتشر کرده است. خلیفه بن حمد آل ثانی که یکی از اعضای خانواده حاکم قطر و باشگاه فرانسوی محسوب می شود، در شرایطی این خبر را منتشر کرده که ستاره پرتغالی در مسیر خروج از یوونتوس قرار دارد.

 زمانی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد قرارداد لیونل مسی تمدید نمی شود، آل ثانی به طور مرتب در حساب توئیتر خود اعلام می کرد پاری سن ژرمن با گلزن آرژانتینی به توافق رسیده و انتقال مسی به پاریس قطعی است. حالا امروز آل ثانی تصویری از مسی و رونالدو منتشر کرده که در کنار هم ایستاده و هر دو پیراهن پاری سن ژرمن را پوشیده اند.

 عبارت "شاید؟" به سه زبان مختلف نیز زیر این تصویر نوشته شده است. در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که موید آن است رونالدو می خواهد یوونتوس را ترک کند، پس احتمال ایده پیوستن به پاری سن ژرمن هنوز به طور کامل منتفی نشده است. در واقع تیم متمول فرانسوی از معدود باشگاه هایی است که می تواند 30 میلیون یورو دستمزد سالانه رونالدو را پرداخت کند و به همین دلیل احتمال دارد رویای همبازی شدن این بازیکن با مسی برآورده شود.

 پیش از دیدار یوونتوس برابر اودینزه بود که عنوان شد رونالدو قصد دارد از بیانکونری جدا شده و به همین دلیل در ترکیب ثابت قرار نگرفته است. در 24 ساعت اخیر شایعات حاکی از احتمال انتقال رونالدو به لیگ برتر بوده، اما بی تردید پاری سن ژرمن بی میل به در اختیار داشتن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ نیست.

1

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ko8rd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حال رونالدو بدجور گرفته شد