تاریخ انتشار: 1400/06/03 10:10
کد خبر: 34489

اعلام ساعت بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی

با تایید میزبانی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی تهران، دیدار با سوریه یک ساعت به تعویق افتاد.
اعلام ساعت بازی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی

روز گذشته بالاخره میزبانی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی تایید شد و شاگردان دراگان اسکوچیچ می‌توانند پنج دیدار خانگی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در تهران برگزار کنند. نخستین دیدار تیم ملی در این رقابت‌ها، روز سه شنبه یازدهم شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود و ایران و سوریه مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند و برای کسب نخستین امتیازات به تقابل با هم می‌پردازند.

پیش از این قرار بود مسابقه ایران و سوریه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود که بعد از بازدیدهای اخیر و تصمیمات فدراسیون فوتبال، بازی یک ساعت به تعویق افتاده است.

همچنین گروه داوری از ژاپن به سرداوری ریوجی ساتو و بدون استفاده از کمک داور ویدیویی این دیدار را قضاوت خواهند کرد که علت این تصمیم، محدودیت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارسال تجهیزات var به ایران اعلام شده است.

علاوه بر این ایران در دیدار نخست خود از داشتن هواداران محروم است چرا که به علت تایید دیرهنگام و واکسیناسیون کمتر از ۵۰ درصد جامعه، امکان بازگشایی ورزشگاه برای این دیدار فراهم نشده است اما فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرده که برای بازی‌های آینده شرایط حضور تماشاگران فراهم شود.

در سایر بازی‌های این گروه، کره‌جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) میزبان عراق است و امارات از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف لبنان می‌رود.

تیم ملی بعد از این بازی، فورا آماده سفر به دوحه قطر خواهد شد تا در تاریخ شانزدهم شهریور به مصاف عراق برود که به علت مسائل مختلفی بهداشتی و امنیتی، مجبور به میزبانی در خاک قطر شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdg8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامان قدوس بازی های تیم ملی را از دست داد؟