تاریخ انتشار: 1400/06/03 23:35
کد خبر: 34448

روایت عجیب؛ وقتی بارسلونا امباپه را پس زد!

به نظر می رسد بارسلونا در سال 2017 خیلی راحت شانس جذب کیلیان امباپه از موناکو را از دست داده است.
روایت عجیب؛ وقتی بارسلونا امباپه را پس زد!

رئال مادرید با تمام توان برای خرید کیلیان امباپه وارد عمل شده و قصد دارد با پیشنهادی هنگفت این ستاره فرانسوی را جذب کند. علیرغم مخالفت های باشگاه پاری سن ژرمن، فلورنتینو پرز می خواهد به هر ترتیبی کیلیان امباپه را برای رئال مادرید در همین تابستان جذب کند.

 اما جونیور مینگوئلا، پسر جوزپ ماریا مینگوئلا که یکی از افراد نزدیک به باشگاه بارسلونا در سه دهه اخیر بوده و زمینه حضور ستاره های بزرگی چون مارادونا و هریستو استویچکوف در نوکمپ را فراهم کرد، فاش کرد این باشگاه در سال 2017 به جای خرید کیلیان امباپه، ترجیح داده عثمان دمبله را از دورتموند جذب کند و بدین ترتیب فرصت خرید یکی از بهترین بازیکنان جهان را از دست داده است.

جونیور مینگوئلا گفت: "من می توانم این شایعات را تایید کنم. در واقع حالا بیش از هر زمان دیگری امکان صحبت در این رابطه وجود دارد، زیرا برخی از مدیران باشگاه در گذشته این خبر را تایید و روایت خود را از این داستان ارائه داده اند.

ما در آن مقطع از پدرم شنیدیم که نیمار با پاری سن ژرمن توافق کرده و به این تیم می رود. سران باشگاه بارسلونا یا از این خبر مطلع نبوده یا آن را باور نمی کردند. به دلیل پاداش قرارداد نیمار هنوز جدایی قطعی نشده بود و باشگاه به این نتیجه رسید او نمی خواهد قبل از انتقال قطعی نیمار به پاری سن ژرمن برای یافتن جانشین او قدمی بردارد.

 در لحظه ای که قطعی شدن انتقال نیمار برای باشگاه محرز شد، مدیران فنی و رئیس باشگاه در مورد گزینه جانشین تردید داشته و البته در نهایت به این نتیجه رسیدند با توجه به سبک بازی بارسلونا، خرید بازیکنی مانند عثمان دمبله بهتر از توافق با کیلیان امباپه خواهد بود. این در حالیست می شد امباپه را ببا رقم 130 میلیون یورو به علاوه 25 میلیون پاداش جذب کرد و البته او بین 10 تا 16 میلیون خالص دستمزد می گرفت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rweo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دمبله دقیقه نودی دمبله از فهرست بارسا