تاریخ انتشار: 1400/06/05 21:59
کد خبر: 34377

اعلام لیست امارات با حضور بازیکنان خارجی

تیم ملی امارات با اعلام لیست نهایی خود برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی، آخرین اردوی خود پیش از آغاز این مسابقات را پشت سر می گذارد.
اعلام لیست امارات با حضور بازیکنان خارجی

تیم ملی فوتبال امارات امروز اردوی داخلی خود در دوبی را در چارچوب مرحله دوم برنامه آماده سازی جهت برگزاری دو دیدار نخست در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برابر تیم های لبنان و سوریه پشت سر گذاشت. دیدارهایی که قرار است در تاریخ های 11 و 16 شهریور برگزار شوند.

 

تیم ملی امارات قرار است در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی استادیوم خانگی الوصل به مصاف لبنان برود. در حالیکه دیدار دوم ای تیم برابر سوریه در اردن برگزار می شود. در همین رابطه، فن مارویک سرمربی هلندی اماراتی ها نام 31 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در نهایت با خط کشید بر روی نام سعید احمد، عبدالله النقبی، یحیی الغسانی و علی صالح این لیست را به 27 نفر کاهش داد.

 

انتخاب بازیکنان و تعیین لیست نهایی پس از آن صورت گرفت که مربی تیم ملی امارات سطح کیفی بازیکنان را در دو هفته نخست لیگ این کشور یعنی ادنوک لیگ که به تازگی آغاز شده، مشاهده کرد و مورد ارزیابی قرار داد. مارویک علاقه مند بود تا از طریق پیگیری کادر فنی آماده ترین بازیکنان را برای این مسابقات انتخاب کند.

 

پس از اینکه اماراتی ها مرحله نخست اردوی آماده سازی خود را در کشور صربستان پشت سر گذاشتند، اکنون این تیم تمرینات روزانه خود را در زیر زمین باشگاه الوصل طبق برنامه مورد تأیید کمیته تیم ها و کادر فنی تیم ملی انجام می دهد.

 

لیست نهایی که توسط کادرفنی امارات انتخاب شده، شامل این بازیکنان است: علی خصیف، فهد الظنحانی، عادل الحوسنی، محمد الشامسی، بندر الإحبابی، شاهین عبدالرحمن، ولید عباس، محمود خمیس، محمد برغش، خلیفة الحمادی، حسن المحرمی، الحسن صالح، محمد العطاس، ماجد حسن، علی سالمین، عبدالله رمضان، أحمد برمان، عبدالله احمد، فابیو دی لیما، خلفان مبارک، خلیل الحمادی، محمد جمعة، طحنون الزعابی، کایو کانیدو، زاید العامری، علی مبخوت و سباستین تیگالی .

نکته جالب درخصوص این لیست، حضور بازیکنان خارجی است که تابعیت امارات را پذیرفته اند. فدراسیون فوتبال امارات در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: اعضای کادر فنی و اداری و بازیکنان قبل از ورود به اردو، تمام مراحل پزشکی انجام شده در پروتکل پزشکی، از جمله معاینات، تست کرونا و سایر مراحل را انجام داده اند.

 

در این یادداشت آمده است که لیست تیم ملی امارات شاهد تغییرات یا ورود چهره های جدید نبود، زیرا به استثنای سعید احمد، فن مارویک سرمربی تیم ملی این کشور تصمیم گرفت از بازیکنانی که در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی عضو تیم ملی امارات بودند، استفاده کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ax95l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویروس تغییر سرمربیان آسیایی به جان امارات افتاد؟