تاریخ انتشار: 1400/06/08 10:32
کد خبر: 34248

علیپور:کی روش به خاطر فشار رسانه ها من را دعوت کردد

علی علیپور در فصل جاری شرایط بهتری را در تیم ماریتیمو تجربه می کند و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بشمار می رود. به این خاطر که اینبار نه دیر به اردوی تیم ملحق شده و نه پای مصدومیت ها در میان است.
علیپور:کی روش به خاطر فشار رسانه ها من را دعوت کردد

آقای گل لیگ برتر در فصل دوم حضور در ماریتیمو و در چهار هفته سپری شده یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و یک موقعیت گل هم خلق کرده است و توانست به خوبی خود را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کند. تداوم این روند می تواند منجر به اتفاقات خوبی برای این مهاجم شود که بدون شک دوری از تیم ملی او را آزار می دهد. او در اینباره با خبرنگار صحبت کرده است که برخی از گفته های علی علیپور را می خوانیم:

قرعه امان در هفته های ابتدایی سخت بود

قبل از شروع فصل 14 روز در جزیره خودمان اردو داشتیم و دو هفته هم در یکی از شهرهای پورتو اردو زدیم. 4 بازی دوستانه انجام دادیم که من 4 گل زدم و یک پنالتی گرفتم. قبل از شروع مسابقات در آلیانس کاپ به بواویشتا باختیم. در شروع لیگ به براگا باختیم ولی در دومین بازی برنده شدیم که خوشبختانه من گل زدم. در بازی با پورتو به تساوی رسیدیم و در هفته چهارم هم متاسفانه شکست خوردیم که البته من پاس گل دادم. در 4 بازی 4 امتیاز گرفته‌ایم و این را هم باید در نظر گرفت که قرعه نسبتا سختی داشتیم. با این حال دلیلی برای بهانه آوردن وجود ندارد و امیدوار به روزهای بهتری هستیم تا رو به جلو حرکت کنیم. بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند و بازیکنان قبلی هم کیفیت خوبی دارند. امیدواریم نتایج بهتری بگیریم.

از بچگی لیگ اسپانیا و انگلیس را دوست داشتم

همیشه گفته‌ام که در کنار اهداف تیمی تلاش می‌کنم به هدف‌های فردی هم برسم. اگر تیم موفق باشد من هم می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم.من از بچگی لیگ اسپانیا و انگلیس را دوست داشتم اما حالا که فوتبال را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنم شاید دیدگاهم متفاوت‌تر از گذشته باشد. الان همه لیگ‌های اروپا پیشرفت کرده‌اند و اینطور نیست که بگویم مثلا اگر از فلان لیگ پیشنهاد داشته باشم نمی‌روم. دوست دارم در فوتبال پرتغال پیشرفت کنم تا بتوانم خودم را در تیم‌های بزرگتری در فوتبال اروپا نشان دهم. به عنوان مثال دوست دارم یک روز در لالیگا بازی کنم. از بچگی طرفدار رئال مادرید بودم و لیگ اسپانیا را هم دوست دارم. با این حال فقط نمی‌توانم روی یک لیگ زوم کنم و اگر پیشنهادی برسد و بخواهم پیشرفت کنم آن را بررسی خواهم کرد.

ارتباطم با لژیونرها از راه دور است

ما در جزیره مادریا هستیم و ماریتیمو تنها نماینده این جزیره در لیگ برتر پرتغال است. ارتباط من با بازیکنان دورادور و بیشتر از طریق تلفن است.

کی روش به خاطر فشار رسانه ها من را دعوت کرد

زمانی که پرسپولیس هم بودم عملکرد فردی خوبی داشتم و در بحث تیمی هم که موفقیت‌های زیادی را به دست آوردیم. بازیکنان تیم ملی دوستان من هستند و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم. زمان کی‌روش فقط در یک اردو دعوت شدم که فکر می‌کنم آن هم به دلیل فشارهای هواداران و برخی رسانه‌ها بود که به من لطف داشتند. همیشه این موضوع جای سوال بوده ولی واقعیت این است که دوست دارم بیشتر بجنگم و همیشه توکلم به خدا است. سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل جلو ببرم اما برایم جای سوال دارد که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. به هر حال ممکن است هر فردی فکرهای منفی در ذهنش داشته باشد اما من اسمش را ناامیدی نمی‌گذارم چون هدف‌ها و انگیزه‌هایی که دارم همیشه به من قدرت می‌دهند تا کارم را به خوبی جلو ببرم. زیاد دوست ندارم در مورد این موضوع صحبت کنم. بدون سیاه بازی و چاپلوسی از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان تیم ملی در پست‌های مختلف دوستان من هستند و آرزو می‌کنم که در بازی‌های انتخابی جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و در نهایت به جام جهانی 2022 صعود کنیم. مطمئنا درخشش فوتبال ایران در رده ملی می‌تواند به سود من و بازیکنان دیگر باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rwwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف اسکوچیچ و هاشمیان امروز مشخص می‌شود