تاریخ انتشار: 1400/06/08 22:05
کد خبر: 34221

خبری مهم درباره ستاره تاثیرگذار پرسپولیس

در حالی که مهدی ترابی در بازگشت به پرسپولیس مجبور شد شماره‌ای غیر ۹ را بر تن کند، با آغاز فصل جدید این فرصت را دارد که دوباره به پیراهن مورد علاقه خود بازگردد. همچنین گفته می شود که مهدی مهدی خانی که فصل گذشته ۹ پوشید در فصل جدید شماره ۹۶ را بر تن خواهد کرد.
خبری مهم درباره ستاره تاثیرگذار پرسپولیس

مهدی ترابی باز هم با پیراهن شماره ۹ برای تیم فوتبال پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

مهدی ترابی قبل از ترک تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن شماره ۹ را بر تن داشت اما وقتی او در قطر بود پیراهن شماره ۹ را مهدی خانی بر تن کرد.

به دنبال بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس در نیم فصل لیگ سال گذشته، او پیراهن شماره ۲۱ را که دومین شماره محبوبش است پوشید. با این حال در لیگ قهرمانان آسیا که امکان اعلام شماره های متفاوت وجود داشت او از مهدی خانی درخواست پیراهن ۹ را کرد و در این مسابقات با شماره ۹ به میدان رفت در حالی که پیراهن شماره ۹۶ به مهدی خانی رسید.

مهدی خانی احتمالا در لیگ برتر همان پیراهن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بر تن خواهد کرد که البته این فرصت هنوز برای او وجود دارد تا از شماره های ۱۲ و ۱۳ و ۱۵ و ۲۰ که هنوز خالی هستند، شماره دیگری را انتخاب کند.

مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان شماره ۹ پرسپولیس در تمام سالیان گذشته بوده که البته در گذشته بازیکنان بزرگی مثل حمید درخشان در پرسپولیس پیراهن شماره ۹ این تیم را برتن داشته اند.

پرسپولیس در مسابقات فوتبال لیگ ایران چند بازیکن تازه را به فهرست خود اضافه کرده است که شماره های ۳ و ۵ و ۶ پرسپولیس بر تن نعمتی، ابراهیمی و فرجی خواهد رفت و اسدی هم پیراهن ۸ را می پوشد اما پیراهن دهقانی و پاکدل هنوز به طور قطع معلوم نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xonpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی تا پایان جام حذفی به پیشنهادات خارجی پاسخ نمی‌دهد