تاریخ انتشار: 1400/06/09 22:50
کد خبر: 34170

جدایی ستاره برزیلی النصر پس از یک خرید جدید

باشگاه النصر عربستان در روز پایانی بازار نقل و انتقالات عربستان، انسیلمو ده مورایس را از الوحده به خدمت گرفت و پتروس آراخو ستاره برزیلی نیز از این تیم جدا شد.
 جدایی ستاره برزیلی النصر پس از یک خرید جدید

تیم فوتبال النصر که طی هفته های گذشته با جذب بازیکنان مطرحی دست به تقویت خود زده بود، در آخرین روز از بازار نقل و انتقالات تابستانی عربستان، موفق شد تا انسیلمو ده مورایس هافبک دفاعی تیم فوتبال الوحده این کشور را با عقد قراردادی قرضی و یک ساله به خدمت بگیرد.

این بازیکن 32 ساله که قابلیت بازی در میانه میدان و پست هافبک دفاعی را دارد، سابقه حضور در تیم های جنوا و پالرمو ایتالیا، اینترناسیونال و گرمیو برزیل را در کارنامه داشته و در سال 2018 به الوحده عربستان پیوست. او در این مدت 78 بار برای این تیم به میدان رفت و 14 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل نیز داد.

با پیوستن انسیلمو به النصر، شمار بازیکنان خارجی این تیم عربستانی به 8 نفر رسید. آنها پیش از این 7 بازیکن به نام های وینسنت ابوبکر، عبدالرزاق حمدالله، اندرسون تالیسکا، فونس ماری، جلال الدین ماشاریپوف، پتروس آراخو و بتی مارتینز را در لیست خود داشتند و با پیوستن انسیلمو، شمار آنها به 8 نفر رسید.

از آنجایی که طبق قوانین عربستان هر تیم مجاز به داشتن 7 بازیکن خارجی در لیست خود است، مسئولان النصر باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از فهرست نفرات اصلی خارج می کردند که با تصمیم مانو منزس سرمربی برزیلی این تیم، پتروس آراخو از لیست این تیم پایتخت نشین کنار گذاشته شد.

پتروس که در سال 2018 از سائوپائولو به النصر پیوست، سابقه حضور در رئال بتیس و کورینتیانس را در کارنامه دارد و طی سالهای اخیر همواره یکی از مهره های اصلی این تیم بوده است. این هافبک دفاعی طی 103 دیداری که برای النصر به میدان رفته، 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز داد. پتروس در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر فولاد نیز موفق به گلزنی شده بود.

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم 23 شهریور در استادیوم خلیفه دوحه قطر برگزار خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjngy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام رأی دیدار جنجالی پرسپولیس و النصر عربستان به تعویق افتاد