تاریخ انتشار: 1400/06/15 00:15
کد خبر: 33925

خشم لیونل مسی؛ کاپیتان فرمان نهایی را صادر کرد

به نظر می رسد این لیونل مسی بوده که تصمیم گرفته بازیکنان تیم ملی آرژانتین را به سمت رختکن هدایت کند.
خشم لیونل مسی؛ کاپیتان فرمان نهایی را صادر کرد

دیدار امشب یرزیل برابر آرژانتین را باید در بین یکی از عجیب ترین مسابقات تاریخ فوتبال جای داد. در حالیکه تنها دقایقی از شروع بازی گذشته بود، ماموران وزارت بهداشت برزیل به همراه پلیس فدرال وارد زمین شده و قصد داشتند از بازی کردن چهار بازیکنی که قوانین قرنطینه را رعایت نکرده و در این رابطه دروغ گفته بودند را از زمین خارج کنند.

مطابق انتظار بازیکنان آرژانتین نیز واکنش تندی به برخورد ماموران نشان داده و با آنها درگیر شدند. اما در شرایطی که به نظر می رسید هنوز سرنوشت این دیدار معلوم نیست، تصاویر موید آن است که لیونل مسی فرمان رفتن بازیکنان تیم ملی کشورش به رختکن را صادر کرده است.

نشریه اوله تصویری منتشر کرده که لیونل مسی می گوید "به رختکن می رویم". همچنین این بازیکن هنگام خروج از رختکن و در حالیکه عصبانی بود گفت: "آنها منتظر بودند بازی شروع شود و بعد این کارها را انجام دهند. تمام دنیا در حال نگاه کردن ما هستند و این رفتار درست نیست."

در حال حاضر بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز از شرایط عصبانی بوده و معتقدند حتی اگر این اخبار صحت داشته، باید پیش از آغاز مسابقه و در هتل اطلاع رسانی درستی انجام می شده است و رخ دادن این اتفاق در حین مسابقه بی احترامی بزرگی بوده است. به هر حال چهره ناراحت لیونل مسی هنگام خروج از میدان موید آن است که این رفتار هرگز به مذاق بازیکنان آلبی سلسته خوش نیامده است.

1

2

3


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b5yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهم‌ترین شب زندگی مسی

عدم موفقیت فوق ستاره ها در بازی اول جام جهانی
رونالدو موفق، مسی و نیمار ناموفق