تاریخ انتشار: 1400/06/15 22:30
کد خبر: 33869

پورموسوی سرمربی نفتMISشد!

در حالی‌که تصور می‌شد نفت MIS لیگ بیست و یکم را با هدایت محمود فکری آغاز نماید، اما به یکباره تصمیم مدیران باشگاه تغییر کرد و امشب سرمربی جدید خود را معرفی کردند.
پورموسوی سرمربی نفتMISشد!

جمعه‌شب بود که باشگاه نفت مسجدسلیمان در خبری اعلام کرد که همکاری این باشگاه با محمود فکری که در اواخر لیگ بیستم به عنوان سرمربی تیم نفت انتخاب شد، برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران ادامه خواهد داشت و با این انتخاب و اعلام آن، گمانه‌زنی‌ها درباره نیمکت نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

 

اما حالا در شامگاه دوشنبه و در فاصله 72 ساعت بعد از تمدید قرارداد فکری، یک خبر غیرمنتظره هواداران نفت را شوکه کرد؛ مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی سید سیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته نفت آبادان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این‌گونه و بدون توضیح بیشتری پایان کار محمود فکری در نفت را اعلام داشتند!

 

اتفاقی که مطمئنا با واکنش محمود فکری همراه خواهد بود و باید دید در ساعات آینده این انتقال جنجالی، چه واکنش‌هایی را از سوی باشگاه و پورموسوی و هم‌چنین فکری در بر خواهد داشت؛ گفتنی است که در فاصله 40 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، 8 بازیکن کلیدی تیم نفت از جمع بازیکنان این تیم جدا شده‌اند و هیچ خریدی هم برای لیگ بیست و یکم نداشتند که اتفاقی نگران‌کننده برای هواداران فوتبال در مسجدسلیمان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xomrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری، سرمربی نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ بیست‌ویکم