تاریخ انتشار: 1400/06/15 22:46
کد خبر: 33868

اسکوچیچ: دوست دارم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید امیدوار است تیمش فردا با کسب سه امتیاز دیدار برابر عراق زمین را ترک کند.
اسکوچیچ: دوست دارم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با عراق در دوحه قطر اظهار کرد: اولین چیزی که می‌گویم این است که بازی مهمی است. ما چند ماه پیش جلوی عراق بازی کردیم اما می‌دانیم شرایط این بازی با مربی و تیم جدید متفاوت است و بازی یکسان نیست. بازی اول مقابل سوریه، نتوانست کیفیت ما را نشان دهد اما با برگشت بازیکنان و انگیزه زیادی که داریم، مطمئنیم بازی بسیار خوبی مقابل عراق به نمایش می‌گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به اینکه در بازی‌ قبل غایب بود و با تاخیر وارد قطر شد و در حال حاضر شرایط تیمش را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: در بازی اول مشکلات زیادی بود و نتوانستیم طوری که می‌خواهیم بازی کنیم. بعضی از تیم‌های ملی این مزیت را دارند که بازیکنان خود را زودتر از موعد در اردوها داشته باشند و زمان بیشتری تمرین کنند. ما از این موضوع بی‌بهره بودیم چرا که بازیکنان بین‌المللی ما دو روز قبل از مسابقه اضافه شدند و بازیکنان داخلی از شرایط آرمانی دور بودند. با بهتر شدن شرایط و با اضافه شدن بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند، مطمئن هستیم که بازی بهتری را در بازی دوم ارائه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که با تغییرات انجام شده در تیم ملی عراق، چه شناختی از این تیم دارد، گفت: مربی جدید عراق بسیار باتجربه است و می‌داند چطور تیمش را مدیریت کند. برای آماده سازی و تحلیل عراق ما فقط یک بازی داشتیم و دیدن این یک بازی کار را برای ما سخت می‌کند که به نتیجه‌گیری کامل برسیم. با این حال می‌دانیم از عراق چه انتظاری باید داشته باشیم. این را هم بگویم که مربی قبلی عراق هم خوب بود. جدا از این‌ها تمرکز من روی تیم خودم است و کار ندارم تیم ملیعراق چطور بازی می‌کند.

او در واکنش به اینکه بازی کردن در ورزشگاه خالی برای تیمش چگونه خواهد بود، گفت: دوست دارم هواداران در ورزشگاه باشند چرا که هیجان و احساس را با خود می‌آورند. علت وجود ما به خاطر هواداران است. باید منتظر روزهای بهتری برای حضور هواداران باشیم.

اسکوچیچ درباره کسب هشت برد پیاپی از هشت بازی ابتدایی خود با تیم ملی و امکان ادامه دادن این پیروزی‌ها مقابل عراق گفت: این هشت برد پیاپی داستان جذابی بود اما مهمتر این است که تیم من ذهنیت برنده دارد. دوست دارم فردا با سه امتیاز از زمین خارج شویم و به مسئله دیگری فکر نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به اینکه در فضای مجازی مردم ایران از کسب پیروزی بازی قبل راضی نیستند و پیروزی برابر سوریه را به خوش شانسی ربط می‌دهند، گفت: شما همه چیز را تحلیل کردید و گفتید. من به تیم اعتماد کامل دارم و می‌دانم می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. البته لازم است بعضی مواقع شانس هم چاشنی کار باشد.

تیم ملی عراق فردا از ساعت ۲۲:۳۰ از تیم ملی ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر میزبانی می‌کند. با توجه به محدودیت‌های امنیتی در خاک عراق، این دیدار به کشور قطر منتقل شده است و بازی در ورزشگاه خلیفه، از میزبان‌های جام جهانی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzmqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد کارشناس فوتبال ایران از اسکوچیچ و مدافع جدید استقلال