تاریخ انتشار: 1400/06/16 09:29
کد خبر: 33851

تیموریان: مقابل سوریه روی یک موقعیت شانسی پیروز شدیم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است انتقادات زیاد از تیم ملی در مقطع فعلی تمرکز بازیکنان و کادرفنی را بهم می‌ریزد.
تیموریان: مقابل سوریه روی یک موقعیت شانسی پیروز شدیم

آندرانیک تیموریان درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت: بازی اتفاق تاکتیکی خاصی نداشت و دیدید که روی یک موقعیت که آن هم زیاد خوش شانس بودیم به گل رسیدیم و در نهایت نتیجه بازی به سود ما شد. ما در مسیر صعود به جام جهانی حقیقتا هیچ حریف آسانی نداریم و همینطور هم نباید  تیمی را دست کم گرفت.

او همینطور درباره غیبت دراگان اسکوچیچ در مصاف با سوریه گفت: متاسفانه این غیبت تاثیرگذار بود چون کنار خط سرمربی نقش اصلی دارد و نمی‌توان نقش سرمربی کنار خط را نادیده گرفت ولی بازیکنان چندان بد هم عمل نکردند و توانستند تا حدودی این نقص را برطرف کنند.

بازیکن سابق تیم ملی درمورد مصاف امروز با تیم ملی عراق گفت: همانطور که گفتم در همه سطوح رقبای ما در آسیا پیشرفت داشته‌اند و نمی‌توانیم بگوییم که یک بازی آسان پیش رو داریم و استرسی نباید داشته باشیم. اتفاقا عراق یکی از تیم‌هایی است که شناخت خوبی نسبت به تیم ما دارد و باید خیلی در این بازی باهوش باشیم. مطمئنا بازی خیلی سختی خواهد بود اما امیدوارم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و به صدرنشینی خودمان در این رقابت ها ادامه دهیم.

وی درمورد انتقادات از عملکرد دراگان اسکوچیچ گفت: این در همه جای دنیا جاافتاده‌ که هر سرمربی تاکتیک و برنامه مختص خودش را دارد و اسکوچیچ هم مسلما برنامه‌های خودش را دارد. اینکه مقابل سوریه تاکتیک نداشتیم به چند نکته مانند تمرینات کم، نبود بازی تدارکاتی و همینطور نبود سرمربی در دور جدید تمرینات مربوط می‌شود و نباید خیلی اسکوچیچ را تحت فشار گذاشت چون ما هدف‌مان صعود به جام جهانی است و اظهار نظرات تند فقط تمرکز بازیکنان و کادرفنی را به می‌ریزد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q7om

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی تیم ملی ایران از دید رسانه عراقی