تاریخ انتشار: 1400/06/17 00:46
کد خبر: 33795

اسکوچیچ: سر و شکل یک تیم را داشتیم

سرمربی تیم ملی به تمجید از بازی شاگردانش مقابل عراق پرداخت و اعلام کرد که تیمش کاملا مستحق برد بود.
اسکوچیچ: سر و شکل یک تیم را داشتیم

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 موفق شد عراق را با سه گل شکست دهد. این تیم با کسب برد امشب 6 امتیازی شده و بالاتر از کره 4 امتیازی در صدر جدول رده بندی گروه قرار گرفت. صحبت های دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید:

سرمربی تیم ملی با تمجید از بازی شاگرانش گفت: در مورد این برد چه می شود گفت؟! خیلی راضی ام. سر و شکل یک تیم را داشتیم. در چنین بازی هایی هیجانات و احساسات بسیار بالاست ولی ما توانستیم تیم برتر زمین باشیم. فکر می کنم که همه موافق هستید که لیاقت این برد را داشتیم.

او با ابراز خوشحالی از به ثمر رساندن گل زودهنگام مقابل عراق گفت: اینکه خیلی زود به گل رسیدیم این فرصت را به ما داد که بازی را مدیریت کنیم. در قسمت دوم نیمه اول بازی ما همان طور که انتظار داشتم شد ولی در نیمه دوم توانستیم باز با ضد حملات به عراق ضربه بزنیم. این تیم سعی می کرد که از حرکات و توپ های دوم استفاده کند و با توپ های بلند فشار بیاورد. ما هم می دانستیم که در برابر آنها چگونه کار کنیم.

اسکوچیچ با اشاره به عدم شروع بازی های باشگاهی در لیگ برتر ایران و خارج بودن بازیکنان شاغل در این لیگ از کوران مسابقات گفت: بازیکنانی که در لیگ ایران حضور دارند هنوز وارد کوران مسابقات نشده اند و به زمان نیاز داریم تا آنها را به شرایط بازی برسانیم و با شرایط تیمی تطبیق بدهیم. در عین حال دو بازیکن ما در بازی قبل نبودند که دیدید اضافه شدن آنها چه‌قدر توانست کیفیت کار تیمی مان را بالاتر ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkmrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم