تاریخ انتشار: 1400/06/17 21:50
کد خبر: 33757

آخرین خبر از ترکیب استقلال در آستانه بازی با الهلال ؛ ستاره ای که با ورود خود همه چیز را تغییر داده !

جعفر سلمانی مهاجم فصل گذشته پورتیموننزه پرتغال در تیم ملی و مقابل سوریه به عنوان مدافع راست بازی کرد تا پس از اضافه شدن به اردوی استقلال باعث ابهاد در ترکیب آبی ها و سرنوشت مهاجمان تیم مجیدی شود.
آخرین خبر از ترکیب استقلال در آستانه بازی با الهلال ؛ ستاره ای که با ورود خود همه چیز را تغییر داده !

فرهاد مجیدی با توجه به نامشخص بودن پست بازیکن تازه وارد استقلال، پست تعدادی از بازیکنان استقلال در ترکیب این تیم را همچنان نامشخص باقی گذاشته است.

جعفر سلمانی مهاجمی که فصل گذشته در تیم پورتیموننزه پرتغال توپ می زد در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در پست دفاع راست به میدان رفت. حضور سلمانی در این پست با انتقاد خیلی از کارشناسان فوتبالی به ویژه پیشکسوتان استقلال همراه شد در حالی که دراگان اسکوچیچ از بازی سلمانی در آن دیدار ابراز رضایت کرده بود.

جعفر سلمانی که قابلیت بازی در وینگر چپ و راست و دفاع راست را دارد مقابل الهلال مشخص می کند که در چه پستی برای فرهاد مجیدی به میدان خواهد رفت.

اگر فرهاد مجیدی از این بازیکن در دفاع راست استفاده و از روش اسکوچیچ تقلید کند محل بازی وریا غفوری در استقلال تغییر کرده و یک قدم جلوتر در پست وینگر راست به میدان خواهد رفت. از طرفی اگر سلمانی در پست وینگر راست بازی کند وریا در محل بازی همیشگی اش در دفاع راست به میدان رفته و قطعا امین قاسمی نژاد به وسط متمایل شده و محل بازی اش در ترکیب استقلال تغییر می کند.

اما اگر فرهاد مجیدی از این بازیکن در خط حمله یا وینگر چپ بازی بگیرد در آن صورت زوج ارسلان‌مطهری در نوک پیکان خط حمله استقلال تغییر خواهد کرد و ممکن است آرمان رمضانی یا امین قاسمی نژاد جلوی مدافعان حریف به میدان برود. این شرایط بیش از هر بازیکنی در ترکیب استقلال برای امین قاسمی‌نژاد اهمیت دارد و محل بازی این بازیکن را تعیین خواهد کرد.

جعفر سلمانی با خروج از اردوی تیم ملی در دوحه، به دبی رفته و خود را به کادر فنی تیم استقلال معرفی کرد تا در تمرینات این تیم برای دیدار مقابل الهلال شرکت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkg7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنهایی بیکران مجیدی؛ یک خطر جدی برای استقلال