تاریخ انتشار: 1400/06/18 22:11
کد خبر: 33700

میثم مجیدی: حمایت کنند، نتیجه می‌گیریم

کاپیتان آلومینیوم معتقد است با همراهی تماشاگران این تیم موفقیت‌های فصل قبل را تکرار می‌کنند.
میثم مجیدی: حمایت کنند، نتیجه می‌گیریم

میثم مجیدی در حاشیه نخستین تمرین پیش‌فصل آلومینیوم اراک و معارفه سرمربی خطیبی به‌عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: خدا را شکر این افتخار نصیبم شد تا یک‌سال دیگر در خدمت آلومینیوم باشم، برای مردم شهرم بازی کنم و موجب خوشحالی آنها شوم.

او ادامه داد: خدا را شکر با حضور کادر مدیریتی جدید، بازگشت آقای محرابی و این هیئت مدیره جدید و همچنین بازگشت آقای خطیبی، خیلی امیدوار به این تیم هستم تا ان‌شاالله مثل صعود به لیگ یک که موجب خوشحالی هواداران شدیم، دوباره آن اتفاق را رقم بزنیم.

کاپیتان آلومینیوم تاکید کرد: با شناختی که نسبت به آقای خطیبی و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارم، مطمئن هستم روزهای خوبی در انتظار آلومینیوم است. فقط یک خواهشی از اصحاب رسانه، مردم اراک و هواداران آلومینیوم دارم که مثل گذشته که حامی تیم بودند، در فصل جدید نیز پشتیبان آلومینیوم باشند.

مجیدی اضافه کرد: تماشاگران ما اگر در ابتدای فصل یک باخت و نتایج ضعیف اتفاق افتاد، از تیم حمایت کنند چون سال گذشته هم ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم، اما به مرور زمان بهتر شدیم و نتایج خوبی گرفتیم. مطمئنا همانطور که مثل فصل قبل پدیده لیگ برتر شدیم، امسال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم چراکه می‌خواهیم موجب افتخار شهر اراک و استان مرکزی شویم.

او اضافه کرد: دیگر گذشت آن زمان که ستاره‌ها تعیین کننده مسابقات فوتبال باشند. فوتبال بیشتر از همیشه وابسته به کار تیمی شده و اگر تمام ارکان یک باشگاه، از مجموعه مدیریتی تا کادر فنی، بازیکنان و ... همدل باشند، مطمئنا تیم نتیجه می‌گیرد. سال گذشته هم این موضوع را ثابت کردیم که تیم خیلی خوبی بودیم و امیدوارم در این فصل هم همان نتایج اتفاق بیفتد که شخصا امید زیادی دارم.

مدافع با تجربه آلومینیوم یادآور شد: نفرات خوبی به تیم اضافه شدند و بازیکنان سال گذشته هم تقریبا مانده‌اند. به نظرم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر تیم خوبی خواهیم داشت.

مجیدی درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش اظهار کرد: خدا را شکر ۳ ماه و ۱۰ روز از مصدومیتم گذشته و از امروز دویدن را شروع کردم و با کمک کادر پزشکی تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به موقع در خدمت تیم باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rgxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت آقاخان و مجیدی به تمرین آلومینیوم (عکس)