تاریخ انتشار: 1400/06/19 00:21
کد خبر: 33689

جلالی: اسکوچیچ در مدیریت تیم و هماهنگ کردن بازیکنان موفق بود/ نیمکت تیم ملی تاثیرگذاری عمیقی دارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: دراگان اسکوچیچ در مدیریت تیم ملی و هماهنگ کردن بازیکنان عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.
جلالی: اسکوچیچ در مدیریت تیم و هماهنگ کردن بازیکنان موفق بود/ نیمکت تیم ملی تاثیرگذاری عمیقی دارد

مجید جلالی در ارتباط با پیروزی 3 بر صفر تیم ملی برابر عراق گفت: این یک بازی کلیدی و مهم در گروه‌مان بود که توانستیم به خوبی عراق را شکست دهیم. مقابل سوریه نمایش چندان خوبی نداشتیم و در مورد ترکیب تیم مسائل نگران‌کننده‌ای وجود داشت ولی برای بازی با عراق 4 تغییر مهم در نقاط حساس انجام شد. در سمت راست صادق محرمی بازی کرد و در دفاع چپ از امید نورافکن استفاده شد که بسیار استاندارد و خوب بازی کرد. در خط هافبک هم سعید عزت‌اللهی به میدان رفت و سردار آزمون در خط حمله به ترکیب اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام بچه‌ها با انگیزه مثال‌زدنی بازی را شروع کردند و گلی که زدیم تمامی طرح‌ها و انگیزه‌های عراق را به هم زد. به خوبی بازی را مدیریت کردیم و به بازی تسلط داشتیم.  در نیمه دوم بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند نمایش بسیار خوبی داشتند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: چیزی که باعث می‌شود نسبت به همه تیم‌ها برتری داشته باشیم نیمکت بسیار خوب تیم ملی است که تاثیرگذاری عمیقی از خودش نشان می‌دهد و حریفان تحت تاثیر قرار می‌گیرند. دیدید که با ورود بازیکنان تعویضی توانستیم نتیجه را بهتر کنیم.

جلالی در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی و کسب 9 برد در 9 بازی گفت: از خیلی‌ها می‌شنوم که می‌گویند ما بازیکنان خوبی داریم؛ این حرف درست است ولی نمی‌توان نقش سرمربی را نادیده گرفت. انگیزه‌ دادن به این تیم و مدیریت کردن این تیم بسیار مهم است و سرمربی تیم ملی در مدیریت بازیکنان و هماهنگ کردن این تیم بسیار موفق عمل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdogj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



از تیم کی‌روش تا اسکوچیچ؛ خط دفاعی ایران ضعیف شد!