تاریخ انتشار: 1400/06/21 22:24
کد خبر: 33558

میلان ۲-۰ لاتزیو؛ جشن صدرنشینی و بازگشت زلاتان

میلان در مسابقه ای که زلاتان ابراهیموویچ بعد از چند ماه به میادین بازگشت با دو گل لاتزیو را شکست داد.
میلان ۲-۰ لاتزیو؛ جشن صدرنشینی و بازگشت زلاتان

دو تیم میلان و لاتزیو که هر دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند امشب در چارچوب هفته سوم رقابت‌های سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت.

 

میلان شروع بهتری داشت و می توانست در همان ابتدا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه آرام آلسیو رومانیولی توسط دروازه بان لاتزیو یعنی پپه رینا مهار شد.

 

 

 

در ادامه مسابقه اگرچه میلان توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت ویژه‌ای روی دروازه لاتزیو ایجاد کند تا اینکه بازی به لحظات پایانی خود در نیمه‌ی اول نزدیک می شد و این تیم توانست به گل برتری دست پیدا کند.

 

در دقیقه 45 حرکت فوق‌العاده رافائل لیائو به گل اول میلان منجر شد. این بازیکن بعد از یک فرار فوق العاده توپ را به آنته رییچ رساند. ستاره کروات دوباره توپ را به لیائو رساند و این بازیکن با آرامش کامل و ضربه ای دقیق دروازه لاتزیو را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 49 میلان به یک ضربه پنالتی دست یافت. چیرو ایموبیله در محوطه جریمه روی فرانک کسیه مرتکب خطا شد اما داور مسابقه در ابتدا پنالتی تشخیص نداد. با این حال VAR صحنه ورود کرد و باعث شد که پنالتی برای روسونری اعلام شود. خود فرانک کسیه پشت توپ ایستاد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با همان یک گل به سود میلان تمام شود.

 

در دقیقه 67 میلان موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. زلاتان ابراهیموویچ چند دقیقه بعد از اینکه به زمین مسابقه آمد روی پاس آنته رییچ در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و گلزنی کرد تا نتیجه  2-0 شود.

 

 

 

 

در ادامه بازی نیز میلان توپ و میدان را در اختیار داشت و به طور کلی مسابقه را کنترل کرد تا نهایتاً با همان دو گل به پیروزی دست پیدا کند و راهی صدر جدول سری آ شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jelpp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لاتزیو هم با دست پر زمین میلان را ترک کرد