تاریخ انتشار: 1400/06/24 10:45
کد خبر: 33436

تست آسیایی قبل از پوشیدن شماره‌های خاص پرسپولیس

رضا اسدی در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس با شماره‌ای جالب به میدان رفت.
 تست آسیایی قبل از پوشیدن شماره‌های خاص پرسپولیس

چند روز بعد از نهایی شدن قرارداد اسدی با پرسپولیس مشخص شد که این بازیکن شماره 8 را که یک پیراهن خاص در این تیم محسوب می‌شود و بازیکنان بزرگی آن را به تن کرده‌اند، نشان کرده است. علاوه بر آن، این شماره چند روز بود که از تن کاپیتان نوراللهی خارج شده و این بازیکن آقای گل سرخ‌ها در لیگ بیستم هم محسوب می‌شد و هواداران انتظار یک جانشین مطمئن برای او را داشتند.

اسدی پیراهن شماره 8 را برگزید و با آن در تمرینات و بازی‌های دوستانه هم به میدان رفت اما اجازه پوشیدن آن در آسیا را نداشت چرا که در مرحله گروهی همین فصل لیگ قهرمانان نوراللهی با این لباس بازی کرده و هافبک دفاعی جدید سرخپوشان تا پایان تورنمنت با شماره جالب 96 به میدان خواهد رفت.

رضا اسدی که یکی از برترین بازیکنان تیمش بود و از همان ابتدای بازی ضربه سرهای اول را بالاتر از تاجیک‌ها می‌زد و بارها با قطع توپ‌هایش برنامه استقلالی‌ها را به هم زده بود، به نوعی نشان داد استحقاق پوشیدن 8 پرسپولیس را دارد و جایگزین توانمندی برای احمد نور است.

این اتفاق فصل گذشته برای میلاد سرلک هم رخ داد و او تا فینال با شماره 66 به میدان می‌رفت و پس از آن در آسیا نیز صاحب شماره 10 شد. علی نعمتی مدافع جدید سرخ‌ها نیز اجازه بازی با شماره 6 را نخواهد داشت و اگر در یک چهارم نهایی بازی کند باید با پیراهنی متفاوت از آنچه کنعانی در مرحله گروهی پوشیده به میدان رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwp5r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک تراکتور در لیست خرید پرسپولیس نیست