تاریخ انتشار: 1400/06/24 23:50
کد خبر: 33403

مبعلی: با تمام توان برای بازی سوپرجام آماده می‌شویم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
مبعلی: با تمام توان برای بازی سوپرجام آماده می‌شویم

ایمان مبعلی مربی فولاد که به تازگی به همراه عبدالله ویسی به این باشگاه پیوسته است در ارتباط با شرایط تیم خود قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که دوباره این شانس را پیدا کردم که در خدمت باشگاه بزرگ و مردمی فولاد خوزستان باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به مجموعه فولاد کمک کنم و در کنار این موضوع، بتوانیم نتایج خوب و در خور فوتبال خوزستان و فولاد بگیریم.

وی درباره اردوی فولادی‌ها در کردان کرج گفت: اردوی خیلی خوبی را برگزار کرده ایم. من از همان روز اول همدلی را در میان بچه‌ها دیده ام. فکر می‌کنم این همدلی در کنار کار‌های تاکتیکی و زحمت بسیار می‌تواند نتایج خوبی را در بر داشته باشد. یک لیگ طولانی را پیش رو داریم و فولاد قرار است در ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

مربی فولاد ادامه داد: اولین بازی پیش روی‌مان، بازی سوپرجام است که تمام توان و انرژیمان را می‌گذاریم تا برای شروع فصل، جامی را به جام‌های فولاد اضافه کنیم. ما به این موضوع دست پیدا نمی‌کنیم مگر اینکه تمام هواداران، مجموعه فولاد و بازیکنان با تمام توانشان کار و تلاش کنند تا این نتیجه به دست بیاید.

مبعلی درخصوص کادرفنی جدید تیم فولاد خوزستان گفت: من فکر می‌کنم تلفیق خیلی خوبی از مربی باتجربه و مربی جوان در کادرفنی فولاد داریم. فکر می‌کنم مهمتر از تمام این موضوعات این است که ما از همدیگر شناخت کافی داریم. ما یا با یکدیگر همبازی و یا مربی بازیکن بوده ایم. این می‌تواند در ادامه راه به ما خیلی کمک کند.

مربی فولاد در ادامه عنوان کرد: من از تمام کسانی که فولاد را دوست دارند و به فکر فولاد و منافع باشگاه هستند، تقاضا دارم به تیم کمک کنند. این تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و من قصد ندارم خیلی وارد این قضایا شوم، ولی ما اکنون نیز تیم خیلی خوبی داریم و می‌توانیم با بازیکنانی که داریم نتایج خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qbwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال جدایی مطهری از پرسپولیس

باشگاه فولاد: برای بازی با پرسپولیس بلاتکلیف هستیم
اتوماسیون فولاد برای ارتباط با سازمان لیگ قطع شد!