تاریخ انتشار: 1400/06/30 00:26
کد خبر: 33166

صدری: تا زمان انتخاب مدیر جدید حضور خواهم داشت

مجید صدری می‌گوید دکتر سجادی به تصمیم هیئت مدیره مبنی بر انتخاب او برای سرپرستی اعتماد کرده است.
صدری: تا زمان انتخاب مدیر جدید حضور خواهم داشت

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی کار مدیریتی پرسپولیس را در دست دارد با برنامه فوتبال برتر گفت و گو کرد.

صدری در خصوص استعفای سمیعی علی رغم اصرارها گفت: جناب سمیعی یار خوبی برای ما بودند و در این فصل زحمات زیادی کشیدند به علت مسائل شخصی تصمیم گرفتند از تیم جدا بشوند و علی رغم اصرار کلیه اعضای هیئت مدیره، بنده و جلساتی متعددی که خدمتشان داشتیم و همچنین اصرار دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و دیگر دوستان مبنی بر اینکه ما کما فی السابق خدمت‌شان باشیم، ادامه همکاری را به صلاح ندانستند و باشگاه را ترک کردند و ما ماندیم و خاطرات خوب‌شان.

او ادامه داد: به دلیل اینکه باشگاه شرایط حساسی را دارد، هیئت مدیره جلسه‌ای را گذاشتند و تصمیم گرفتند فعلا بنده به عنوان سرپرست خدمت دوستان باشیم تا انشاالله در وقت معین مدیر عامل جدید معرفی شود و ما خدمت‌شان باشیم‌.

صدری همچنین در مورد اعتماد وزیر به هیئت مدیره گفت: البته جا دارد از دکتر سجادی تشکر ویژه کنیم که برای اولین بار ایشان به استقلال هیئت مدیره اهمیت دادند و به رای هئیت مدیره اعتماد کردند و باعث شد به عنوان سرپرست خدمت شما باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbp56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدری: هدف پرسپولیس صعود به فینال است