تاریخ انتشار: 1400/06/30 15:17
کد خبر: 33144

هیچ‌کس نمی‌تواند من را از استقلال جدا کند/ از مجیدی حمایت می‌کنم

مهدی پاشازاده امروز درباره شرایط مدیریتی استقلال و خودش در این باشگاه به صحبت پرداخت.
هیچ‌کس نمی‌تواند من را از استقلال جدا کند/ از مجیدی حمایت می‌کنم

پاشازاده در جدیدترین گفت و گوی خود عنوان کرد: شرایط باشگاه استقلال با توجه به مشکلات اخیر خوب نیست. مشکلات استقلال برای چند ماه اخیر نیست و مربوط به 5 یا 6 سال است. هواداران خسته شده‌اند و ما هر سال مشکلات تکراری را داریم. سر در گم مشکلاتی هستیم که با گفت و گو حل می‌شود اما گذشت نمی‌کنیم و کوتاه نمی‌آییم تا مساله حل نشود. اگر می‌گوییم همه چیزمان طرفدار است باید جاهایی کوتاه بیاییم. چند سال است درباره رقبا صحبت می‌کنیم اما باید خودمان هم باید تلاش کنیم. حرف‌های من به همه مربوط است و شخص خاصی مد نظرم نیست. چه آقای مجیدی، چه مدیریت و چه پیشکسوتان و هواداران. همه جا مشکلات هست و این اتفاقات در بارسلونا هم مشاهده می‌شود اما این که چگونه مشکلات جمع شود اهمیت دارد. اگر تعامل داشته باشیم و آرامش، با تلاش می‌شود موفق شد.

معاون ورزشی باشگاه در ادامه افزود: تمام سعی من کاهش مشکلات است. پستی که در آن حضور دارم در تمام دنیا تعریف شده‌ است جز ایران. تمام کارهای ورزشی بر عهده معاون ورزشی است. مانند لئوناردو در پاری‌سن‌ژرمن. به تغییر شغلم در صورت تغییر مدیریت فکر نکرده‌ام. در استقلال حضور پیدا کرده‌ام تا کمک کنم. اگر توانستم در خدمت همه هستم. کسی نمی‌تواند من را از استقلال جدا کند و افتخار من این است که تنها پیراهن استقلال را بر تن کرده‌ام. نمی‌توانم قاطعانه درباره جدایی مددی صحبت کنم اما ایشان استعفای خود را داده‌اند و باید منتظر روشن شدن تکلیف هستیم.

پاشازاده گفت: مجیدی به باشگاه دعوت شده تا کتبا درخواست‌هایش را اعلام کند. منتظر مشخص شدن تکلیف و معارفه خودم هستم. حتما به تمرین می‌روم و دیروز هم حمایت خودم را از مجیدی اعلام کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzwa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت 2 بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس توسط کمیته اخلاق بدون ارائه توضیحات