تاریخ انتشار: 1400/06/30 15:42
محسن عاشوری:
کد خبر: 33143

دیدار های تدارکاتی خوبی برای رسیدن به شرایط آرمانی برگزار کردیم

سرمربی خیبر خرم آباد گفت:تا شروع مسابقات چند دیدار تدارکاتی دیگر انجام می‌دهیم، تا شرایط آرمانی برای شروع لیگ برسیم.
دیدار های تدارکاتی خوبی برای رسیدن به شرایط آرمانی برگزار کردیم

محسن عاشوری پیرامون شرایط این تیم ، اظهار داشت: زمان خوب و مناسبی برای شروع تمرینات داشته‌ایم در درجه اول قرارداد 9 تا از بازیکنان بزرگسال سال گذشته تمدید شد؛ سه تا بازیکن زیر 25 سال تمدید و7 تا بازیکن از تیم امید در تمرینات شرکت کردند که در حال حاضر 4 نفر آنها در اردو حضور دارند.

وی ادامه داد: در یکی دوروزآینده باشگاه با یکی یا دو پست که نیاز تیم هستند قرارداد را با بازیکنان نهایی می کند و تیم هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ نفری آماده برگزاری مسابقات خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه گفت: در اردوی اول یک بازی دوستانه در بابلسر برگزار شد که چهار برصفر پیروزی شدیم ، و در تهران بازی دوستانه با امید بادران و امید پیکان که قهرمان امید های کشور و تیم خیلی خوبی هم بود ، یکی از بازیها  را چهار بر صفر و بازی دیگر با نتیجه  سه بر دو بردیم .

عاشوری تصریح کرد: در این بازیها سعی کردیم از نیروهای جوان استفاده کنیم و محکی از بازیکنان به عمل آید تا الک شوند و در نهایت سرمایه ای آینده داری برای باشگاه خواهند بود .

وی بیان داشت :فاز بعدی تمرینات با دو بازی دوستانه تیم بزرگسالان پیکان و یک بازی پارس جنوبی هردو بازی مساوی شده است، در دور بعدی تمرینات، دیروز یک بازی دوستانه خوب مقابل فولاد داشتیم

 و روز چهارشنبه به مصاف تیم شهرداری آستارا می رویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqvkb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ملوان: بازی مقابل شهرداری آستارا دو نیمه متفاوت داشت