تاریخ انتشار: 1400/06/30 22:26
کد خبر: 33131

پیروزی شیرین تیم اروپایی در حضور لژیونر استقلالی

تیم فوتبال آلتای اسپور ترکیه با هدایت مصطفی دنیزلی و حضور ۹۰ دقیقه ای محمد نادری لژیونر استقلالی خود با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ریزه اسپور به پیروزی رسید.
پیروزی شیرین تیم اروپایی در حضور لژیونر استقلالی

آلتای اسپور در حضور محمد نادری مدافع ایرانی خود مقابل ریزه اسپور به برتری رسید.

در نخستین مسابقه هفته ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای در حالی که مثل تمام بازی‌های قبل محمد نادری را جزو نفرات اصلی خود و در سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم چایکور دیدی به مصاف ریزه اسپور قعرنشین رفت.

در شرایطی که نیمه اول با تساوی بدون گل رو به پایان بود، یاران نادری روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین موفق شدند با یک ضربه سر دروازه ریزه اسپور را باز کنند و برنده به رختکن بروند.

یانه تیام، ستاره خط حمله آلتای اسپور که پاس گل اول را داده بود، در دقیقه ۶۸ بخاطر بی‌احتیاطی و یک خطای شدید در میانه زمین کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد، اما تیمش پنج دقیقه پس از این کارت قرمز موفق شد گل دوم را مقابل ریزه اسپور به ثمر رساند.

ریزه اسپور که امیدی به جبران نتیجه نداشت، در لحظات پایانی یکی از گل‌های خورده را با شوت از پشت محوطه جریمه جبران کرد، اما در نهایت یاران نادری توانستند به روند خوب خود در این فصل ادامه دهند و به برتری دست پیدا کنند.

شاگردان مصطفی دنیزلی در تیم آلتای اسپور که پس از صعودشان به سوپر لیگ ترکیه فوفق‌العاده ظاهر شده و در پنج مسابقه قبلی دو شکست و سه پیروزی داشتند، امروز هم توانستند به پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه مقابل ریزه اسپور برسند تا ۱۲ امتیازی شوند و موقتا در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

محمد نادری، مدافع سابق پرسپولیس و استقلال مثل پنج بازی گذشته آلتای اسپور در سوپر لیگ ترکیه، امروز هم با نظر مثبت دنیزلی تا پایان مسابقه در دیدار با ریزه اسپور حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9vrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی خارج از خانه استانبول‌اسپور در حضور ۳۱ دقیقه‌ای صیادمنش