تاریخ انتشار: 1395/08/11 09:52
کد خبر: 251577

توضیح جالب و تکمیلی منصوریان در مورد قرارداد کاوه رضایی

سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحات تکمیلی در مورد مصاحبه خود در نشست خبری ارائه داد.
توضیح جالب و تکمیلی منصوریان در مورد قرارداد کاوه رضایی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان توضیحات تکمیلی در خصوص مصاحبه خود در کنفرانس خبری ارائه داد.
منصوریان در این باره اظهار داشت: فکر می‌کنم منظور من به درستی در کنفرانس خبری منعکس نشد. در فوتبال ایران، همه بازیکنانی که قرارداد می‌بندند، برای دریافتی خود تاریخ مشخص می‌کنند. یعنی زمان پرداخت پول به همه بازیکنان در قراردادهای‌شان مشخص می‌شود و اگر پرداخت طبق زمان قید شده در قرارداد نباشد، خلاف قرارداد عمل شده و بازیکن می‌تواند معترض شده و درخواست فسخ کند.

وی افزود: این یک موضوع عمومی در فوتبال ایران است و مربوط به همه تیم‌ها می‌شود نه فقط استقلال. همه بازیکنان و باشگاه‌ها چنین شرایطی دارند و این موضوع فقط به استقلال مربوط نمی‌شود و منظور من هم کل فوتبال ایران بود نه فقط استقلال.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: کلیه بازیکنان و اعضایی که از فصل قبل در استقلال حضور دارند هم 50 درصد از قراردادهای سال گذشته را دریافت نکرده‌اند اما چیزی که باعث شده آنها با عشق و علاقه در استقلال بمانند، اعتبار، بزرگی و عظمت استقلال و هواداران پرشمارش است. همه تلاش مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و اینجانب هم این است که با همکاری اسپانسرهای باشگاه، مطالبات سال گذشته و سال جاری همه اعضای تیم پرداخت شود و در پایان فصل، هیچ بدهی از سال جاری باقی نماند.

 علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی شب گذشته با مس کرمان در اظهارنظری عجیب گفته بود: «به غیر از کاوه رضایی 9 بازیکن دیگر هم می‌توانند تا دو هفته دیگر آزاد شوند».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7m7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان لو داد/ قراردادهای عجیب؛ ۹ بازیکن + کاوه رضایی می توانند از استقلال جدا شوند!