تاریخ انتشار: 1400/07/09 00:06
کد خبر: 32717

سوارز: کارما انتقام من را از مدیران بارسا می‌گیرد

لوییس سوارز، مهاجم اتلتیکو مادرید، هنوز از رفتاری که مدیران بارسلونا با او کرده‌اند ناراحت است.
سوارز: کارما انتقام من را از مدیران بارسا می‌گیرد

این مهاجم ملی‌پوش اروگوئه‌ای در سال 2014 از لیورپول جدا شده و به بارسلونا پیوست تا نقشی کلیدی را در یکی از موفقیت‌آمیزترین دوران‌های تاریخ این باشگاه ایفا کند. او موفق شد چهار عنوان قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه کاتالان‌ها کسب کند.

سوارز در طول 283 بازی که با پیراهن بارسلونا انجام داد 195 گل به ثمر رساند اما در نهایت مدیران این تیم تصمیم گرفتند که در تابستان 2020 به دوران حضور این بازیکن در نوکمپ خاتمه دهند چرا که نگران بودند پس از 30 سالگی دیگر در اوج نباشد.

اتلتیکومادرید نیز با پرداخت تنها شش میلیون یورو اقدام به خرید این بازیکن کرد. او در تیم مادریدی نیز عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشت و نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی لالیگا در فصل گذشته برعهده داشت.

 

با این حال سوارز هنوز از رفتاری که مدیران بارسا با او کردند ناراحت است و در آستانه دیدار با این تیم به آر تی وی ای گفت:« بله، من به کارما باور دارم. کارما و سرنوشت از شما انتقام می‌گیرند چون من هرگز اتفاقاتی که در پیش فصل گذشته برایم رخ داد را فراموش نکردم. بارسلونا من را وادار کرد به تنهایی تمرین کنم تا عصبانی شوم. علیرغم این که به گفته مربی من بازیکنی حرفه‌ای بودم  و نیازی به انجام این کار نبود چون هر روز بدون چنین رفتارهایی تمرین می‌کردم و این وظیفه من بود، چون من چنین آدمی هستم و سرنوشت روش خودش برای انتقام را دارد.»

لوییس سوارز این بار در حالی برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت که لیونل مسی، دوست صمیمی او، نیز دیگر در ترکیب این تیم حضور ندارد و امید اتلتیکو به کسب پیروزی برابر بارسای بحران‌زده بسیار زیاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdqk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس منتفی شد؟ (عکس)