تاریخ انتشار: 1400/07/09 00:37
کد خبر: 32714

خبر بد برای کلوپ؛ غیبت آرنولد مقابل سیتی

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، دیدار این تیم برابر منچسترسیتی را به دلیل مصدومیت از دست داد.
خبر بد برای کلوپ؛ غیبت آرنولد مقابل سیتی

آرنولد در جریان تمرینات روز دوشنبه دچار مصدومیت شده و به همین دلیل نتوانست در بازی سه‌شنبه لیورپول برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. حالا یورگن کلوپ اعلام کرده که این بازیکن 22 ساله نمی‌تواند در بازی روز سه‌شنبه برابر سیتی در آنفیلد نیز به میدان برود.

سرمربی لیورپول تایید کرد که تیاگو نیز در بازی برابر سیتی غایب خواهد اما ابراز امیدواری کرد که هردو نفر بتوانند پس از وقفه دیدارهای ملی به ترکیب این تیم اضافه شوند.

او در پاسخ به سوالی درباره اطلاعات جدیدتر از شرایط آمادگی تیاگو و آرنولد به سایت رسمی باشگاه گفت:« نه. بی‌خبری یعنی آنها شرایط خوبی دارند اما فرصت کافی برای بازگشت به میدان برابر سیتی را نخواهند داشت. انتظار داریم که آنها پس از وقفه دیدارهای ملی به ترکیب تیم برگردند. ما تیم خوبی داریم بنابراین راه حلی برای پر کردن جای آنها وجود دارد و می‌توانیم پس از بازگشت بار دیگر از آنها استفاده کنیم.»

 

 

این مربی آلمانی در آستانه پیروزی 1-5 برابر پورتو درباره شرایط آرنولد به بی تی اسپورت گفته بود:« متاسفانه او مصدوم است. ترنت در تمرینات روز گذشته کمی زودتر زمین را ترک کرد. موضوع چندان جدی به نظر نمی‌رسید. ما بررسی‌های بیشتری انجام دادیم و مشخص شد که مصدومیتی جدی است. او مطمئنا به بازی امروز نمی‌رسد و با ما تمرین نخواهد کرد. بعید است که در بازی برابر سیتی نیز به میدان برود. مصدومیت او از ناحیه ماهیچه است. ما فکر می‌کردیم فقط از روی خستگی باشد اما فراتر از این است.»

کلوپ در دیدار برابر پورتو از میلنر به عنوان جانشین آرنولد در پست دفاع راست استفاده کرد. این بازیکن 35 ساله پیش از این در بازی برابر کریستال پالاس نیز با موفقیت در این پست به میدان رفته بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nraer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر انگلیس/ توقف لیورپول مقابل یاران قدوس