تاریخ انتشار: 1400/07/09 00:50
کد خبر: 32713

الهلال صدر را در دقیقه ۱۰۲ از دست داد (عکس)

پنالتی بافتیمبی گومیس در دقیقه ۱۲ وقتهای اضافه از دست رفت تا الهلال از صعود به صدر جدول بازبماند.
الهلال صدر را در دقیقه ۱۰۲ از دست داد (عکس)

 هفته هفتم لیگ عربستان سعودی در حالی برگزار شد که این آخرین دیدار الهلال پیش از تقابل با پرسپولیس بود و شاگردان ژاردیم برای رسیدن به صدر جدول به پیروزی نیاز داشتند.

 

نکته مهم این مسابقه بازگشت ناصر الدوساری و سلمان الفرج دو بازیکن مصدوم تیم الهلال بود که به این شکل نشان دادند می‌توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

 

 

 

بازی با حملات تیم الهلال آغاز شد و موسی مارگا در دو موقعیت خوب قرار گرفت که یکی را در شرایط تک به تک دروازه‌بان حریف گرفت و دیگری از زاویه بسته زده شد و به تیرک افقی دروازه خورد.

 

در یک صحنه برخورد توپ با دست بازیکن الحزم در محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود اما داور از این صحنه گذشت و وی ای آر هم پنالتی تشخیص داد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

 

 

 

نیمه دوم این مسابقه نیز با حملات الهلال آغاز شد و سرانجام کاپیتان این تیم سلمان الفرج زمینه‌ساز گل شد. ارسال او به محوطه جریمه با پاس ناصر الدوساری همراه شد تا بافتیمبی گومیس دروازه را به راحتی باز کند.

 

دو دقیقه بعد موسی مارگا یک موقعیت دیگر را هم از دست داد.

 

در دقیقه ۶۹ برخورد توپ با دست مارگا در محوطه جریمه الهلال پنالتی تشخیص داده شد تا موها از روی نقطه پنالتی برای الحزم گلزنی کند. 

 

 

 

 

اتفاقات رخ داده در بازی سبب شد تا داور ۷ دقیقه وقت اضافه بگیرد و البته این بازی پنج دقیقه بیشتر هم به طول انجامید. در دقیقه ۹۰+۱۱ صالح الشهری در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت. او بلافاصله از جایش بلند شد و یک پاس دیگر گرفت و این بار برخوردش با مدافع الحزم داور را مجاب کرد که نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

بافتیمبی گومیس پشت توپ ایستاد تا گل دومش را بزند اما ضربه آرام او را ملیک عسله گلر الجزایری گرفت تا الهلال فرصتی بسیار خوب برای پیروزی را از دست بدهد.

 

 

 

 

در نهایت این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا الهلال به رتبه چهارم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان سقوط کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq9d8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان پرسپولیس مقابل الهلال چه کسانی خواهند بود؟