تاریخ انتشار: 1400/07/11 00:46
کد خبر: 32628

ساسولو ۱-۲ اینتر؛ بازگشت به مسیر پیروزی

اینتر در یک بازی نزدیک موفق شد با نتیجه 2-1 ساسولو را شکست دهد.

 اینتر امشب از سری مسابقات هفته هفتم سری آ مهمان ساسولو بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-1 به سود نراتزوری خاتمه یافت.

 

برخلاف انتظار این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 22 به گل اول دست پیدا کند. خطای میلان اشکرینیار روی مهاجم ساسولو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دومنیکو براردی پشت توپ ایستاد و گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در ادامه نیمه اول اینتر حملاتی را روی دروازه ساسولو ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کند و تیم اینزاگی با شکست پا به رختکن بگذارد.

 

 

 

 

مطابق انتظار اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 57 توسط ستاره بوسنیایی خود به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال ایوان پریشیچ به دهانه دروازه با ضربه سر تمام کننده ادین ژکو همراه شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

حملات اینتر ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 78 به گل دوم دست یافت. اینتر به یک ضربه پنالتی دست یافت و ستاره آرژانتینی یعنی لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان ساسولو گلزنی کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

 

 

در ادامه ساسولو حملاتی را روی دروازه اینتر ترتیب داد که حاصلی در بر نداشت تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود اینتر خاتمه پیدا کند و شاگردان سیمونه اینزاگی دوباره به مصرف پیروزی بازگشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ko5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی اینتر و ساسولو