تاریخ انتشار: 1400/07/13 23:26
کد خبر: 32477

توماس مولر: نمی دانم چگونه با هواداران رفتار کنم!

توماس مولر، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان در مورد رابطه خود با هواداران مانشافت و بایرن مونیخ صحبت کرده است.
توماس مولر: نمی دانم چگونه با هواداران رفتار کنم!

به نظر می رسد با روی کار آمدن هانسی فلیک در رختکن تیم ملی آلمان، توماس مولر همانند دوران حضور این سرمربی در بایرن مونیخ، در ترکیب ژرمن ها نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد. حالا توماس مولر در مصاحبه ای در رابطه با پروژه هانسی فلیک و البته رفتار خود در زمین هنگام بازی کردن صحبت کرده است.

توماس مولر گفت: "هانسی فلیک در حال بازسازی مواردی است که در دوران حضورش در بایرن مونیخ نیز باعث افزایش قدرت ما شد. این بیشتر یک پروژه بلند مدت برای فدراسیون فوتبال آلمان است و شما باید تصویری بزرگ تر را در ذهن داشته باشید. ما هنوز در ابتدای راه هستیم.

 

عملکرد آلمان در بازی های اخیر فوق العاده بوده است. البته من فقط بخش هایی از دیدار با لیختن اشتاین را تماشا کردم و در هنگام برگززاری بازی با ارمنستان در اشتوتگارت بودم. گل های به ثمر رسیده دیدنی و فضای استادیوم نیز درخشان بود. همچنین ثبت کلین شیت نیز اتفاقی بسیار خوب محسوب می شود.

ایفای نقش مربی در زمین؟ وقتی توپ در اختیار ندارم، دستوراتی به هم تیمی هایم داده و آنها را راهنمایی می کنم. فقط یک نفر می تواند توپ را در اختیار داشته باشد و من سعی می کنم اطلاعاتی به دیگر بازیکنان انتقال بدهم.

ارتباط با طرفداران؟ من هنوز در مورد تماس مستقیم بسیار محتاط هستم، زیرا نمی دانم چگونه باید رفتار کنم. البته خوشحال می شوم که امضا بدهم، اما راه حل متد رفتاری مشخص برای همه دشوار است. ما می خواهیم با حضور طرفداران و تحت تاثیر قرار دادن آنها فضایی خوب ایجاد کنیم و این وظیفه اصلی ماست."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axplv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توماس مولر: هو کردن سانه کار درستی نبود