تاریخ انتشار: 1400/07/14 18:24
کد خبر: 32434

مژده به تیم ملی ؛ ستاره کره ای قاتل پرسپولیس دیدار با ایران را از دست داد

بر طبق آخرین شنیده ها، کیم تائه هوان ستاره تیم ملی کره جنوبی که در اولسان هیوندای توپ می زند مصدم شده و دیدار با ایران را از دست داده است.

کیم تائه هوان بازیکن اولسان هیوندای و تیم ملی کره جنوبی، به دلیل مصدومیت دیدار با تیم ملی ایران را از دست داد.

به گزارش پارس فوتبال، کیم تائه هوان مدافع راست ۳۲ ساله تیم ملی فوتبال کره جنوبی، به دلیل مصدومیت ۲ دیدار برابر سوریه و ایران از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی با بیان این خبر اعلام کرد:

دعوت از کیم تائه هوان برای دو دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی، به دلیل پیچ خوردگی عضله داخلی ساق پای راست لغو شد. ما تصمیم گرفتیم بازیکنی را جایگزین کیم تائه هوان نکنیم. تعداد کل افراد دعوت شده از ۲۷ نفر به ۲۶ نفر کاهش یافت.

کیم تائه هوان بازیکن اولسان هیوندای کره جنوبی است که در فینال لیگ قهرمانان آسیا، ۹۰ دقیقه برابر پرسپولیس حاضر بود. او در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی فوتبال کره جنوبی به میدان رفت اما در مرحله فعلی و دو دیدار برابر عراق و لبنان به تیم ملی دعوت نشده بود.

پیش از این نیز کوون چانگ هون هافبک سوون سامسونگ و یکی از موثرترین بازیکنان تیم پائولو بنتو، به دلیل آسیب دیدگی از فهرست تیم ملی این کشور خط خورد و چئونگ وو یونگ بازیکن تیم فرایبورگ آلمان جایگزین او شد. او زننده تنها گل پیروزی بخش کره در مرحله فعلی مقدماتی جام جهانی برابر لبنان بود و در بازی ها قبلی نیز برای کشورش گلزنی کرده بود.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی فردا در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف سوریه می رود و سپس عازم تهران شده تا در تاریخ ۲۰ مهر در استادیوم آزادی با ایران دیدار کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je6wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دیدارهای ایران با امارات و کره جنوبی اعلام شد

چند هزار نفر می‌توانند ایران - کره‌جنوبی را از نزدیک تماشا کنند؟
بازگشت تماشاگران در انتظار مجوز وزارت بهداشت؛