تاریخ انتشار: 1400/07/15 23:40
کد خبر: 32375

جهانبخش: نزدیک بود کارت قرمز کارمان را سخت کند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می گوید کار تیمش در مسابقات مقدماتی جام جهانی تمام نشده و باید بازی به بازی پیش بروند.
جهانبخش: نزدیک بود کارت قرمز کارمان را سخت کند

علیرضا جهانبخش بعد از برد یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات در سومین بازی مقدماتی جام جهانی بیان کرد: قبل از هرچیز باید بگویم که خیلی خیلی خوشحالم که بازی را بردیم. ما مقابل یک حریف قدرتمند قرار گرفتیم و باید بازی را می بردیم. 


وی ادامه داد:  بازی در کشور امارات به خاطر شرایط آب و هوایی سخت است اما ما برای همه چیز آماده هستیم و همه‌جوره فوتبال بازی می‌کنیم و از فضاها استفاده کردیم و باید پیروز می‌شدیم.


هافبک توانمند تیم ملی که این روزها کاپیتان ایران هم شده درباره ماجرای برگشت خوردن کارت قرمز علیرضا جهانبخش در جریان بازی با امارات تاکید کرد:  این کارت قرمز نزدیک بود کارمان را سخت کند که برگشت خورد. ما در مسیر خوبی پیش می‌رویم و تا جایی که توانسته‌ایم در این بازی تلاش‌مان را کردیم.


جهانبخش درباره عملکرد خوب تیم ملی در مقدماتی جام جهانی خاطرنشان کرد: کاپیتان تیم ملی تصریح کرد: صادقانه باید بگویم ما صحبت از سه برد متوالی نمی‌کنیم بلکه بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌خواهیم یک قدم جلو باشیم.


کاپیتان تیم ملی ایران صحبت هایش را اینطور به پایان برد: ما فقط امشب بابت پیروزی مقابل امارات خوشحالیم و از فردا برای بازی با کره که مسابقه بسیار سختی است خودمان را آماده می‌کنیم هنوز هیچ چیزی تمام نشده و باید با سخت‌کوشی به کارمان ادامه بدهیم تا به جام جهانی برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qr6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌ای که فعل دوباره خواستن را صرف کرده است / آیا انگاشته به یاران ملی پوشش می رسد!؟