تاریخ انتشار: 1400/07/16 00:15
کد خبر: 32370

وی ای آر صمیمی ترین یار شجاع!

وی ای آر صمیمی ترین یار شجاع!

تیم ملی کشورمان درحالی مقابل‌ تیم ملی امارات به برتری یک بر صفر رسید که در این مسابقه حساس شانس و اقبال شجاع خلیل زاده را بغل کرد!لازم است بدانید؛ این مدافع در دقیقه ۶۰ بازی علی مبخوت مهاجم گلزن امارات را پشت محوطه جریمه با خطای شجاع خلیل زاده متوقف کرد تا داور استرالیایی او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کند. این اتفاق درحالی رخ داد که بازی با تساوی بدون گل پیش می رفت و ده نفره شدن ایران می توانست کار را برای اسکوچیچ و شاگردانش سخت تر کند، اما این پایان کار نبود و طی بازبینی VAR همه چیز به سود ایران و خلیل زاده همراه شد تا در اتفاقی عجیب، آفساید مهاجم حریف قبل از خطای خلیل زاده‌ گرفته شود‌!

مدافع تیم ملی که زمین مسابقه را ترک کرده بود، با دیدن این صحنه با خوشحالی محض به زمین برگشت تا ممنون تکنولوژی شود که فعلا کشور ما از آن محروم است! جالب است بدانید؛ این خوش شانسی برای اولین بار برای خلیل زاده رخ نداده‌ و او فصل گذشته نیز در لیگ امارات، توسط وی ای آر نجات پیدا کرده است. با این توضیح؛ مدافع سابق پرسپولیس و فعلی الریان قطر در بازی با الغرافه با دست توپ را کنترل می کند که داور به ضرر الریان پنالتی می گیرد، ولی پس از بازبینی VAR مشخص می شود، قبل از هند خلیل زاده مهاجم حریف مرتکب هند شد است.

ناگفته نماند اگر تکنولوژی VAR نبود، شاید فصل گذشته کار خلیل زاده در قطر خیلی زود به پایان می رسید، به این دلیل که او هفته قبل تر گل به خودی زده بود و اگر دو هفته متوالی این همه اشتباه می کرد، بدترین خرید تیم لقب می گرفت و مشکلاتش چند برابر می شد. با این حال، فعلا تکنولوژی یار وفادار خلیل زاده شده تا ببینیم چه روزی از او جدا می شود؟! هرچند، امیداوریم این خوش شانسی در تیم ملی همیشه همراهش باشد تا ایران ضرر نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjvxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کناره‌گیری کاپیتان نساجی به سود مسعود