تاریخ انتشار: 1400/07/16 00:22
کد خبر: 32369

طارمی: توقع این بازی را از امارات نداشتم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید امارات در بازی امشب خوب کار کرده است.
طارمی: توقع این بازی را از امارات نداشتم

مهدی طارمی بعد از دیدار ایران و امارات به همراه دراگان اسکوچیچ به نشست خبری رفت. طارمی که زننده گل 3 امتیازی ایران بود در این خصوص گفت: همانطور که مشاهده کردید موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم. بازی خیلی خوبی بود امارات هم تیم خیلی خوبی بود خیلی خوب حفظ بازی می‌کردند می‌دانستیم که بازی خیلی سختی در پیش داریم. واقعا توقع چنین بازی ای را از امارات نداشتم.


او ادامه داد:  در نیمه اول شاهد یک بازی متعادل بودیم و به خاطر شرایطی که وجود داشت بازی کردن برای ما سخت بود اما در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های گل بیشتری را خلق کنیم. 


طارمی در پایان افزود: در کل بازی خیلی خوب و تاکتیکی بود به تیم امارات هم تبریک می‌گویم. چون خیلی خوب بازی کردند من توقع چنین بازی را از آنها نداشتم. ان‌شاءالله در آینده موفق باشیم.

 

مهاجم تیم ملی درباره VAR و برگرداندن تصمیم بازی درباره اخراج شجاع خلیل زاده تاکید کرد:اگر داور با VAR آن تصمیم را نمی‌گرفت و خلیل‌زاده از میدان اخراج می‌شد شرایط برای ما خیلی سخت می‌شد. آن هم در این شرایط آب و هوایی؛ بازی با یک بازیکن کمتر خیلی سخت است و طبیعی بود که مجبور می‌شدیم عقب‌تر بازی کنیم و دل به ضدحملات ببندیم. این اتفاق برای ما خیلی خوب بود و ما از این ناحیه خوش‌شانس بودیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xogkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش دور از انتظار پورتویی ها به جدایی طارمی!