تاریخ انتشار: 1400/07/16 01:28
کد خبر: 32365

یکه‌تازی استرالیا مقابل شاگردان برانکو

تیم ملی استرالیا پس از تساوی یک نیمه‌ای موفق به کسب پیروزی مقابل عمان شد.
یکه‌تازی استرالیا مقابل شاگردان برانکو

در آخرین مسابقه هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا که در گروه B برگزار شد، تیم‌های ملی استرالیا و عمان از ساعت ۲۲ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند.

 

کانگوروها که در دو دیدار اخیرشان موفق به کسب پیروزی برابر چین و ویتنام شده بودند و علاوه بر عدم دریافت گل، ۴ بار دروازه حریفان خود را باز کردند، امشب هم توانستند این روند موفقیت‌آمیز را برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ دنبال کنند و بالاتر از عربستان و ژاپن قرار بگیرند.

 

تیم ملی عمان نیز که با هدایت برانکو ایوانکوویچ شروع خوبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی با برتری مقابل ژاپن داشت، پس از شکست اخیرش برابر عربستان، امشب هم در مهمانی استرالیا مغلوب شد تا سه امتیازی بماند.

 

 

 

کانگوروها که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، در دقیقه ۹ روی ریباند یک توپ برگشتی پس از ارسال از سمت راست زمین، باشوت پای چپ آور مابیل دروازه عمان و فایز الرشیدی را باز کردند.

 

شاگردان برانکو که در تلاش برای شگفتی‌سازی و جبران گل خورده بودند، رو به بازی هجومی آوردند و پس از ایجاد حملات روی دروازه استرالیا، موفق شدند در دقیقه ۲۸ با شوت محکم المنذر العلوی به زیر طاق گل تساوی را به ثمر رساندند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

 

استرالیا نیمه دوم را هم مثل شروع مسابقه هجومی آغاز کرد و پس از نفوذ سریعی که از جناح راست زمین انجام داد، روی یک ریباند و اشتباه عجیب فایز الرشیدی در دفع توپ، در دقیقه ۴۹ توسط مارتین بویل به گل دوم مقابل عمان دست یافت.

 

میشل دوک که به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۹ سومین گل استرالیا را مقابل عمان به ثمر رساند تا شاگردان برانکو در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شوند و با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ژاپن در جایگاه چهارم جدول بایستند.

 

 

استرالیا نیز با برتری قاطع مقابل عمان و سومین برد متوالی، ۹ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان در صدر جدول گروه B مرحله مقدماتی جام جهانی قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdq7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بحران در خط دفاع النصر پیش از دیدار با تراکتور