تاریخ انتشار: 1400/07/16 23:29
کد خبر: 32333

استارت ستاره ناراضی الهلال، برای دیدار با پرسپولیس

متئوس پریرا ستاره گران قیمت الهلال که گفته می شود به دنبال جدایی از این تیم است، بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد.
استارت ستاره ناراضی الهلال، برای دیدار با پرسپولیس

متئوس پریرا ستاره گران قیمت الهلال که تابستان امسال و پس از انتقالی 17 میلیون یورویی از وست برومویچ به جمع آبی های ریاض اضافه شد، در روزهای اخیر شایعات زیادی درخصوص جدایی او منتشر شد که این مسئله باعث نگرانی هواداران الهلال شد.

طبق آنچه که رسانه های سعودی عنوان کرده بودند، نامزد پریرا از زندگی در ریاض ناراضی بود و پریرا نیز به همین دلیل حاضر شد با کاهش میزان دستمزدش، از الهلال جدا شود. حتی برخی از رسانه های عربستانی مدعی شدند دلیل غیبت او در دیدار برابر الحزم مصدومیت نبوده بلکه این بازیکن برای نشان دادن نارضایتی اش، حاضر به بازی کردن نشده است.

پریرا چند جلسه تمرینی گذشته تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما سرانجام امشب توانست در تمرینات الهلال حضور پیدا کند. البته این بازیکن ابتدا به صورت انفرادی شروع به دویدن و گرم کردن دور زمین کرد و در بخشی از تمرینات گروهی تیمش حضور پیدا کرد.

01652166

بدین ترتیب به نظر می رسد مشکل این بازیکن حداقل تا پیش از بازی با پرسپولیس حل شده باشد و این بازیکن بتواند برابر شاگردان یحیی گل محمدی به میدان برود. الهلال فردا نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف التعاون می رود تا بازیکنان این تیم پیش از رویارویی با پرسپولیس یک مسابقه دوستانه را پشت سر بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkpm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یحیی و آخرین مهره‌چینی‌ها برای الهلال