تاریخ انتشار: 1400/07/18 23:10
کد خبر: 32229

گرت بیل: از یک حیث در رئال مادرید بهترینم!

گرت بیل، ستاره مصدوم و 31 ساله رئال مادرید خودش را بهترین بازیکن گلف رختکن این تیم معرفی کرد.
گرت بیل: از یک حیث در رئال مادرید بهترینم!

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در روزهای اخیر در حال تماشای مسابقات گلفی که در روستای ویلا دی مادرید برگزار می شود، دیده شده است. گرت بیل که هرگز علاقه شدید خود به این رشته ورزشی مفرح را پنهان نکرده، به شوخی خودش را بهترین بازیکن رشته گلف در رختکن رئال مادرید معرفی کرده و البته مدعی شد در این تیم تنها یک رقیب دارد که نامش تیبو کورتواست.

 

گرت بیل گفت: "فقط دو نفر از ما در رختکن رئال مادرید گلف بازی می کردیم، بنابراین بدون شک من بهترین گلف باز این تیم هستم. تیبو کورتوا دیگر بازیکنی است که گلف بازی می کند، اما او بهتر از من نیست. هر زمان که فرصتی پیش بیاید و تورنمنتی در آستانه برگزاری باشد، من برای تماشای مسابقات به آن محل می روم. من عاشق فضا، حضور هواداران، آب و هوای خوب و تماشایی بازی زیبای این بچه ها هستم.

 

 

بازیکنان فعلی عملکرد فوق العاده ای علیرغم این فشار فراوان ارائه می دهند و این باورکردنی نیست. شرایط بازی فوتبال متفاوت است، زیرا شما هم این فشار را حس می کنید و البته شاهد حضور یک داور در میدان نیز هستید که باید با او نیز سر و کار داشته باشید. گلف بازی بسیار ذهنی تری است.

 

من احساس می کنم بیشتر فشار وجود دارد تا هنگام بازی کردن در مقابل 80 هزار تماشاگر. امسال شرایط مسابقات بعد از شیوع ویروس کرونا خیلی دشوار بود، اما امیدوارم در ادامه در ولز مسابقات بزرگی برگزار کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axwbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احتمال تمدید قرارداد بیل با رئال مادرید