تاریخ انتشار: 1400/07/19 01:21
کد خبر: 32218

رئال به دنبال نهایی کردن جذب ستاره چلسی در ژانویه

به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا در ژانویه جذب آنتونیو رودیگر از چلسی را نهایی کند.
رئال به دنبال نهایی کردن جذب ستاره چلسی در ژانویه

قرارداد آنتونیو رودیگر در پایان فصل با باشگاه چلسی تمام می شود و این مدافع آلمانی از نظر قانونی آزاد است از تاریخ یک ژانویه در مورد قرارداد با تیم های دیگر مذاکره کرده و حتی رسما قرارداد ببندد. همچنین تیم هایی چون بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و رئال مادرید برای خرید این بازیکن از همین حالا وارد عمل شده اند.

 

با این حال رئال مادرید باشگاهی بوده که در این فصل به شدت در خط دفاعی ضعیف نشان داده و به نظر می‌رسد که آنها احتیاج زیادی به تقویت این منطقه از زمین خود دارند. در واقع این باشگاه اسپانیایی در تابستان اخیر زوج اصلی خط دفاعی خود طی سال های اخیر یعنی سرخیو‌راموس و رافائل واران را از دست داد و همین موضوع نیاز آنها به جذب یک مدافع درجه اول را دو چندان کرده است.

 

 

در همین راستا به نظر می‌رسد که آنتونیو رودیگر اصلی‌ترین هدف رئال‌مادرید برای تقویت خط دفاعی محسوب می‌شود و کارلو آنچلوتی نیز علاقه زیادی به حضور این بازیکن در تیمش دارد. همچنین در هفته های اخیر شایعات حضور او در رئال قوت گرفته و حالا ABC مدعی شده که پر افتخار ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا قصد دارد در ماه ژانویه کارهای جذب رودیگر را نهایی کرده و این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbq6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع مورد نظر رئال در راه پیوستن به چلسی