تاریخ انتشار: 1400/07/19 22:53
کد خبر: 32176

یونتوس و آغاز مذاکرات با هافبک نیمکت‌نشین یونایتد

به نظر می‌رسد یوونتوس مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن دونی فن دبیک آغاز کرده است.
یونتوس و آغاز مذاکرات با هافبک نیمکت‌نشین یونایتد

دونی فن دبیک از زمان انتقال به منچستریونایتد نتوانسته بازی های زیادی در این تیم انجام دهد و یک نیمکت نشین محض بوده است؛ همچنین در فصل جدید نیز شرایط برای این بازیکن تغییر نکرده و به نظر می‌رسد که اوله گنار سولسشر علاقه ای به استفاده از ستاره هلندی در ترکیب تیمش ندارد.

 

در واقع با ادامه این روند باید جدایی فن دبیک از جمع شیاطین سرخ را قطعی تلقی کرد و حالا منابع ایتالیایی گزارش می‌دهند که باشگاه یوونتوس مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرده است. از طرفی اینتر نیز به دنبال تقویت خط هافبک خود است و به نظر می رسد نهایتاً مقصد فن دبیک یک تیم ایتالیایی خواهد بود.

 

 

در همین راستا La Stampa گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که فدریکو چریبونی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، با مدیر برنامه‌های فن دبیک تماس گرفته تا شرایط جذب او را در نقل و انتقالات زمستانی بررسی کند. از طرفی فن دبیک دوست صمیمی مدافع کنونی بیانکونری یعنی ماتیاس دی لیخت محسوب می شود و این امر نیز می تواند در انتقال او به تورین تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر باشگاه یوونتوس قصد دارد یکی، دو هافبک خود از جمله آرون رمزی و وستون مک کنی را به فروش برساند و این امر کار را برای انتقال فن دبیک به این تیم آسان‌تر خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kbqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اولین پیشنهاد جدی برای رونالدو رسید