تاریخ انتشار: 1400/07/19 23:50
کد خبر: 32172

PSG و اقدام عجیب علیه رئال در مورد امباپه (عکس)

جنگ علنی پاری سن ژرمن و رئال مادرید بر سر کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی ادامه دارد.
PSG و اقدام عجیب علیه رئال در مورد امباپه (عکس)

در روزهای پایانی بازار تابستانی بود که رئال مادرید این بار رسما برای خرید کیلیان امباپه، مهاجم جوان پاری سن ژرمن اقدام کرد و البته در نهایت نتوانست این بازیکن را جذب کند. اما باشگاه متمول فرانسوی هنوز قادر به تمدید قرارداد با کیلیان امباپه نبوده و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در انتهای فصل، رئال مادرید از بخت قابل توجهی برای جذب او برخوردار است.

 

 

اما لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در روزهای اخر مصاحبه علیه ارکان باشگاه رئال مادرید داشته و به انتقاد از اظهارنظرهای مکرر این تیم در مورد کیلیان امباپه پرداخته است. خود این بازیکن چندی قبل رسما اعلام کرد در تابستان خواهان انتقال به مادرید بوده و رسما درخواست خود را به باشگاه ارائه داده است.

اما پاری سم ژرمن از کوچک ترین فرصتی برای دشمنی با رئال مادرید سر کیلیان امباپه نمی گذرد. دیشب این بازیکن در فینال لیگ ملت های اروپا برابر اسپانیا درخشان ظاهر شده و گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند. جالب اینجاست اکانت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن تصویری از کیلیان امباپه با زوم فراوان و حذف پرچم رئال مادرید تعبیه شده در استادیوم سن سیرو منتشر کرده، اما تصویر اصلی نشان می دهد پرچم رئال مادرید پشت سر کیلیان امباپه قرار داشته است. البته خود این بازیکن تصویری با بوسه زدن به جام لیگ ملت های اروپا در صفحه خودش منتشر کرده و با سیاست از کنار این ماجرا رد شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r7mx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید برای جذب امباپه دست به کار شد