تاریخ انتشار: 1400/07/21 23:29
کد خبر: 32053

پرسپولیس و فقط یک جلسه تمرین در ریاض!

سرخپوشان پایتخت موفق نشدند مجوز سفر به عربستان را برای چهارشنبه شب به دست آورند.
پرسپولیس و فقط یک جلسه تمرین در ریاض!

شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوار بودند که امروز راهی عربستان شوند و پس از تست کرونا روز پنج شنبه اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کنند اما این اتفاق رخ نداد و به شکلی عجیب ساعت پرواز از 11 به عصر منتقل و سپس به طور کلی برای روز چهارشنبه منتفی شد.

 

حالا قرار است پرسپولیس روز پنج شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آخرین جلسه تمرینی در تهران را برگزار کند. این در حالی است که قرمزها تصور می‌کردند تمرین سه شنبه آخرین تمرین در ایران خواهد بود و برای چهارشنبه هم برنامه ریزی تمرینی نداشتند و به نوعی یک روزشان هم به این شکل سوخت.

 

نکته مهم اینکه قرمزها پس از سفر به ریاض باید در قرنطینه باشند تا نتیجه تست کرونا مشخص شود که این پروسه تاکنون در لیگ قهرمانان حداقل 24 ساعت به طول انجامیده. به عبارتی اگر پرسپولیس پنج شنبه به ریاض برود، تنها یک جلسه تمرینی روز جمعه را در ورزشگاه محل برگزاری انجام خواهد داد.

 

این در شرایطی است که یحیی گل‌محمدی امیدوار بود تیمش همچون اتفاقی که در دوشنبه تاجیکستان رخ داد، جلسات بیشتر تمرینی را در کشور میزبان برگزار کند اما فیفادی و سپس ناکامی در پرواز به ریاض سبب شد تا حالا سرمربی قرمزها با چالشی جدید در آستانه بازی حساس مواجه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axwzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت هیات مدیره پرسپولیس همچنان نامشخص