تاریخ انتشار: 1400/07/22 11:18
کد خبر: 32036

رجب زاده: اختلافات داخلی در شاهین مانع همکاری من با این تیم شد

کاپیتان سابق ذوب آهن می گوید مشکلات درون تیمی شاهین بوشهر باعث شد با این تیم به توافق نرسد.
رجب زاده: اختلافات داخلی در شاهین مانع همکاری من با این تیم شد

مهدی رجب زاده که گزینه هدایت شاهین بوشهر بود در نهایت برای در دست گرفتن هدایت این تیم با مسئولان باشگاه به توافق نرسید وی در این باره به خبرنگار ما گفت: در دو مرحله  رفتم و مذاکره کردم. مرحله اول ۱۰ روز پیش بود که به بوشهر رفتیم و توافقات انجام شد و قرار شد که به اصفهان برگردم، رفتم که کارهایم را انجام بدهم و به بوشهر بروم تا تمرینات را شروع کنیم ولی در فاصله یک روزه ای که از بوشهر برگشتم اختلاف نظرات بین مسئولین در آنجا به وجود آمد و منجر به تعویق کار شد و ۲,۳ نفر از مسئولین تغییر کردند و زمانی که این اتفاق افتاد نفرات جدید آمدند و نیاز بود که مذاکرات جدیدی انجام بدهیم. فکر می کنم ۴ روز پیش بود که به بوشهر رفتم و دوباره سر میز مذاکره نشستم. یکسری توافقات انجام شد و حتی من از زمین شان بازدید کردم، امکانات شان را دیدم و مشکلی هم نبود ولی در ادامه احساس کردم که مشکلی وجود دارد و در نهایت بعد از دو، سه روز متوجه شدم که درون خودشان با هم اتفاق نظر ندارند و یک بی نظمی بین اعضای هیئت مدیره و مسئولین بوشهر وجود دارد.

او در همین باره ادامه داد: طبق توافقاتی که کرده بودیم سعی کردیم هر طور که هست کار را شروع کنیم و از جانب ما مشکلی وجود نداشت. در نهایت وقتی به زمین تمرین رفتیم که داشتند تست هم می‌گرفتند مشاهده کردم که وسایل اولیه تمرین را هم ندارند حتی کاور هم نداشتند که به بچه ها بدهند که سریع رفتند یک‌دست کاور تهیه کردند. شرایط سخت بود ولی من حتی لیست بازیکنان را آماده کرده بودم اما به دلیل اختلافات درون باشگاهی نشد که کار کنیم.

رجب زاده اضافه کرد:  زمانی که من دیدم این مشکل وجود دارد یک پیغام دادم و گفتم که من می روم و هر زمان مشکلاتتان حل شد و یا دوست داشتید تماس بگیرید ما در خدمت هستیم و من دیدم که ماندن من در آنجا بیش از این درست نیست زیرا یک مقدار حرفه‌ای رفتار نکردند و یک جواب درست حسابی به من ندادند و با شناختی که از این باشگاه و هوادارانش دارم از نظر من جالب نبود و به خاطر همین است با وجود این که چهار روز به شروع مسابقات باقی مانده هیچ اتفاقی در آنجا نیفتاده و هواداران شاهین که از تیم های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ما نیز هست همگی نگران هستند و حیف است باشگاه به این بزرگی با این شرایط بد پیش می رود.

او در مورد بحث اسپانسرینگ برای شاهین بوشهر که  در صفحات مجازی مطرح شده بود توضیح داد: یک بحثی در مورد اسپانسری که قرار بود به بوشهر بیاید و حمایت کند مطرح شد و می‌گفتند که رجب زاده دارد با اسپانسر به شاهین می رود زمانی که ما با شاهینی ها صحبت کردیم یک شخص از شیراز شنیده بود که قرار است من با این تیم مذاکره کنم که او صاحب یک شرکت خیلی بزرگ است و ایشان پیغام داده بود به خاطر اینکه آقای رجب‌زاده اهل شیراز است و ما رویش تعصب داریم و این همه سال زحمت کشیده اگر قرار است سرمربی شاهین بشود ما حاضر هستیم از تیم حمایت کنیم و باشگاه شاهین هم از این قضیه حمایت کرد و خیلی برای من جالب بود یک نفر را که من نمی شناختم که بسیار هم انسان شریف و باشخصیتی است قرار شده از من و تیم حمایت کند و او همه شرایط باشگاه را قبول کرد ولی انعکاس این موضوع در بعضی از رسانه ها و پیج ها بد بود اما من نمی دانم روی چه حسابی این اخبار از درون باشگاه بیرون آمد. زمانی که دیدم این توافقات انجام نمی‌شود متوجه شدم اخباری که درون باشگاه بود به بیرون درز پیدا کرد و این کار خیلی زشت و غیر اخلاقی بود. من با شخصی که قرار بود اسپانسر شود آشنایی نداشتم ولی اینجوری انعکاس داده شده بود که فلان مربی با اسپانسر به تیم می آید اگر یک روزی بخواهم با اسپانسر به تیمی بروم خیلی راحت این موضوع را اعلام می‌کنم.

رجب زاده که چندین سال برای ذوب‌آهن توپ زده در پایان در مورد شرایط این تیم افزود: متاسفانه از دو سال قبل تا الان تغییرات مدیریتی و هیئت مدیره در این تیم زیاد داریم. مشکلات فنی تا قبل از آقای  تارتار زیاد بود و البته راجع به ایشان هم الان نمی توان نظر داد زیرا هنوز اتفاقی نیفتاده. ثبات بلندمدت در ذوب‌آهن نمی‌بینیم و این موضوع دارد به تیم آسیب می زند. شنیدم که مدیرعامل هم باز استعفا داده و این شرایطی است که در چند وقت اخیر مرتب اتفاق افتاده و  به شکل خیلی بدی از سال گذشته تا الان ذوب آهن از نظر بازیکن خالی شد و آن قدر راجع به این قضیه صحبت کردیم که پرداختن به آن درست نیست. فصل پیش در ادامه نتایج قابل قبولی نگرفتند ولی در نهایت ذوب آهن در لیگ ماندگار شد و ما هم خیلی خوشحال شدیم.

با تغییر سرمربی و نفراتی که جذب شدند چیزی که من پیش بینی می کنم این است که حداقل از سال گذشته تیم بهتر است ولی اینکه چه نتایجی اتفاق می افتد باید به بازی ها برویم ببینیم چه می شود؟  ولی هدف با توجه به تیمی که بسته شده این است که ذوب آهن جایگاهی در میانه جدول داشته باشد. امیدوارم ذوب آهن جایگاهی که حقش است را به دست بیاورد و هوادارانی که چند سال است نگران این تیم هستند و حرص می‌خورند که من از نزدیک شاهد این موضوع بودم به آرامش برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwlde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ سرمربی شاهین بوشهر مشخص شد

شاهین به فکر پرواز/ شهبا در اندیشه طلسم شکنی
شاهین بوشهر-آرمان گهر سیرجان؛