تاریخ انتشار: 1400/07/22 23:23
کد خبر: 32000

مقصر جدایی دوناروما میلان بود

بپه گالی، رییس اتحادیه مدیربرنامه‌های ایتالیا، تاکید دارد که هیچکس نباید جانلوییجی دوناروما یا مدیربرنامه‌اش را در جدایی این بازیکن از میلان مقصر بداند.
مقصر جدایی دوناروما میلان بود

جانلوییجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو در تابستان سال جاری به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شدند. این دروازه‎‌بان ایتالیایی به پاری سن ژرمن پیوست و این هافبک نیز تصمیم گرفت به اینتر، رقیب قدیمی و همشهری تیم سابقش، ملحق شود.

حالا ممکن است اتفاق مشابهی درباره فرانک کسیه نیز تکرار شود که قراردادش در پایان فصل جاری با این تیم به اتمام می‌رسد و این در حالی است که میلان با توجه به تلاش برای کاهش دستمزد پرداختی‌اش شانس زیادی برای حفظ او ندارد.

حواشی بسیاری پیرامون جدایی دوناروما از میلان ایجاد شد. این بازیکن و مینو رایولا، مدیربرنامه‌های او، هدف حملات بسیاری از سوی هواداران این تیم قرار گرفتند. بپه گالی در این باره به سی نی 24 گفت:« مردم طوری رفتار می‌کنند انگار مقصر مدیربرنامه بوده است اما اینطور نیست. برای مثال چند بازیکن به عنوان بازیکن آزاد از اودینزه جدا شدند؟ هیچی. اگر کسی جدا می‌شود به این خاطر است که باشگاه تصمیم گرفته قرارداد جدیدی را با او به امضا نرساند.»

 

 

گالی همچنین به پاری سن ژرمن و حاضر نشدن این باشگاه به مذاکره با رئال مادرید برای فروش کیلیان امباپه اشاره کرده و اظهار داشت:« بازیکن مشهوری پیشنهادی به ارزش 180 میلیون یورو دریافت کرد و باشگاه نمی‌خواست او را بفروشد، حالا او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. آیا این تقصیر باشگاه است یا مدیربرنامه؟ میلان شرایط رایولا را قبول نکرد و دوناروما جدا شد. این مورد درباره چالهان اوغلو هم صدق می‌کند. این تقصیر مدیربرنامه نیست. مردم باید منصفانه رفتار کنند و مسائل را همانطور که هستند مطرح کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r7po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیچیده‌تر شدن موضوع تمدید قرارداد دوناروما با میلان